تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 15:29
18 بازدید
کد خبر : 345263

اگر سمیعی خواسته هواداران را برآورده نکند/ استقلالی‌ها به کمتر از سرمربی خوب خارجی رضایت ندارند

اگر سمیعی خواسته هواداران را برآورده نکند/ استقلالی‌ها به کمتر از سرمربی خوب خارجی رضایت ندارند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، گرچه سهراب بختیاری‌زاده در اولین مسابقه به عنوان سرمربی در راس کادر فنی تیم استقلال توانست ۳ امتیاز دیدار مقابل هوادار را به دست بیاورد اما کاملا مشخص است که هواداران استقلال دوست دارند همچون تراکتور، پرسپولیس و سپاهان که مدعیان قهرمانی این فصل هستند با یک

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، گرچه سهراب بختیاری‌زاده در اولین مسابقه به عنوان سرمربی در راس کادر فنی تیم استقلال توانست ۳ امتیاز دیدار مقابل هوادار را به دست بیاورد اما کاملا مشخص است که هواداران استقلال دوست دارند همچون تراکتور، پرسپولیس و سپاهان که مدعیان قهرمانی این فصل هستند با یک مربی خارجی در رقابتهای باقیمانده شرکت کنند.

حمله شدید هواداران به احتمال بازگشت مجیدی در روزهای قبل هم مشخص می‌کرد که آنها اصلاً دوست ندارند فرهاد که در پایان لیگ برتر بیست و یکم این تیم را تنها گذاشت و بعد از شادی قهرمانی تلخی نداشتن سرمربی تیم محبوب استقلالی‌ها را به کام هواداران گذاشت بار دیگر به استقلال برگردد.

گرچه استقلال همراه با فرهاد مجیدی بهترین نتایج تاریخ لیگ برتری‌اش را به دست آورد و توانست در هفته بیستم و هفتم عنوان قهرمانی را از آن خود کند و بدون شکست فصل را به پایان برساند اما با این وجود هواداران استقلال همچنان اصرار دارند که یک مربی خارجی درجه یک و سطح بالا هدایت تیمشان را در دست بگیرند.

مقایسه تیم استقلال با سه تیم دیگر مدعی قهرمانی یعنی تراکتور، پرسپولیس و سپاهان که هر سه سرمربیان خارجی در راس کادر فنی این تیم‌ها قرار دارد مشخص می‌کند استقلالی‌ها تا چه اندازه عطش داشتن یک سرمربی خارجی را در تیمشان احساس می‌کنند و می‌خواهند آنها هم فوتبالی به روز و لااقل نزدیک به فوتبال امروز اروپا را از تیم استقلال ببینند.

تغییرات ایجاد شده در تیم استقلال با وجود سهراب بختیاری زاده و هجومی‌تر شدن استقلال این میل و تقاضا را بیشتر کرده و هواداران حالا با اطمینان بیشتری نسبت به نفراتی که در جمع بازیکنان این تیم حضور دارند می‌خواهند تیمشان را یک سر و گردن بالاتر از شرایط قبل در رقابت‌های باقیمانده لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا ببینند.

قطعاً مدیران باشگاه استقلال باید این موضوع را در نظر بگیرند که سرمایه‌گذاری در این زمینه می تواند برای آینده تیم استقلال و هواداران آن شرایط مطلوب تری را رقم بزند و اگر سمیعی نتواند ظرف این مدت کسی را راضی به حضور در کادر فنی استقلال کند قطعا روزهای سختی را روی صندلی مدیریت باشگاه پیش رو خواهد داشت. آنچنان که مدیرعامل استقلال امروز اعلام کرد: «نمی دانم ایمیل همسر پل لو گن را از کجا آوردند و پیام های تهدیدآمیز برایش ارسال کردند».

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn