تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 15:35
24 بازدید
کد خبر : 345269

توضیح باشگاه پرسپولیس درباره بازیکن جدید نساجی

توضیح باشگاه پرسپولیس درباره بازیکن جدید نساجی

به گزارش آفتاب نو، طی چند ساعت گذشته خبری در مورد حضور آقای گل امیدهای باشگاه پرسپولیس در تیم نساجی باعث ایجاد حواشی شده است. این خبر از جایی شکل گرفت که باشگاه نساجی صبح امروز پس از جذب امیررضا شیخی راد بازیکن جوان سابق پرسپولیس، مدعی شد این بازیکن آقای گل رده امیدهای پایتخت

به گزارش آفتاب نو، طی چند ساعت گذشته خبری در مورد حضور آقای گل امیدهای باشگاه پرسپولیس در تیم نساجی باعث ایجاد حواشی شده است. این خبر از جایی شکل گرفت که باشگاه نساجی صبح امروز پس از جذب امیررضا شیخی راد بازیکن جوان سابق پرسپولیس، مدعی شد این بازیکن آقای گل رده امیدهای پایتخت بوده است.

همین موضوع باعث شد تا یکی از مدیران آکادمی باشگاه پرسپولیس در تماس با آفتاب نو، با رد ادعای باشگاه نساجی توضیحاتی را در این خصوص ارائه دهد:

شیخی‌راد فصل گذشته بازیکن جوانان پرسپولیس بود و در رده امید اصلا بازی نکرده است. ضمن اینکه این بازیکن در این رده ینی یعنی رده سنی جوان نیز به هیچ عنوان آقای گل فصل قبل نشده و مشخص نیست این عنوان برچه اساسی به این بازیکن داده شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد:

پایان فصل قبل بود که باشگاه پرسپولیس تمایل خود را برای تمدید قرارداد با آقای شیخی‌راد نشان داده و به دنبال آن بود تا با این بازیکن رده سنی جوان خود قرارداد حرفه‌ای  امضا کند اما مدیر برنامه‌های این بازیکن با این درخواست رسمی مخالفت کرد تا درنهایت این بازیکن پس از ۷ ماه جدایی از پرسپولیس به نساجی ملحق شود. به معنای دیگر این بازیکن نه تنها بازیکن رده سنی امید پرسپولیس نبوده بلکه در ۷ ماه گذشته نیز بازیکن آزاد بوده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn