تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 16:18
13 بازدید
کد خبر : 345304

خبرنگار آمریکایی در اسرائیل آزاد شد

خبرنگار آمریکایی در اسرائیل آزاد شد

جرمی لوفردو دو‌ روز ‌پیش ‌پس از پوشش خبری حمله موشکی از ایران و گزارش حملات به پایگاه نواطیم و یک پایگاه اطلاعاتی در مرکز سرزمین‌های اشغالی، توسط پلیس رژیم صهیونیستی به ظن آسیب رساندن به امنیت رژیم دستگیر شد. او در گزارش خود توضیح داده بود که «حمله به غزه از پایگاه نواتیم انجام

جرمی لوفردو دو‌ روز ‌پیش ‌پس از پوشش خبری حمله موشکی از ایران و گزارش حملات به پایگاه نواطیم و یک پایگاه اطلاعاتی در مرکز سرزمین‌های اشغالی، توسط پلیس رژیم صهیونیستی به ظن آسیب رساندن به امنیت رژیم دستگیر شد.

او در گزارش خود توضیح داده بود که «حمله به غزه از پایگاه نواتیم انجام شد» و هواپیمای بنیامین نتانیاهو در آنجا مستقر بوده است. او متهم به ارتکاب تخلفات جدی امنیتی از جمله کمک به دشمن در جنگ و ارائه اطلاعات به دشمن شد.

هنگامی که نمایندگان سفارت آمریکا برای رسیدگی به درخواست پلیس مبنی بر تمدید بازداشت وی در دادگاه اورشلیم حضور یافتند، نگرانی از وقوع تنش دیپلماتیک بین رژیم و ایالات متحده بالا گرفت.

در نهایت امروز دادگاه منطقه بیت المقدس ادعاهای پلیس را در درخواست تجدیدنظر رد کرد و دستور آزادی روزنامه‌نگار مستقل آمریکایی جرمی لوفردو (۲۸ ساله) را صادر کرد. ظاهرا او باید تا پایان تحقیقات در فلسطین اشغالی بماند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn