تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 16:32
9 بازدید
کد خبر : 345314

دستگیری خبرنگار از سوی اسرائیل بابت گزارش درباره وعده صادق ۲

دستگیری خبرنگار از سوی اسرائیل بابت گزارش درباره وعده صادق ۲

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های اسرائیل از جمله پایگاه یدیعوت آحارونوت گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی یک روزنامه‌نگار ۲۸ ساله آمریکایی را به دلیل افشاگری درباره تبعات حمله موشکی ایران دستگیر کرده است. گزارش‌ها حاکی است جرمی لوفوردو که یک روزنامه‌نگار آزاد معرفی شده به دلیل گزارش دادن درباره محل اصابت موشک‌های ایران به

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های اسرائیل از جمله پایگاه یدیعوت آحارونوت گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی یک روزنامه‌نگار ۲۸ ساله آمریکایی را به دلیل افشاگری درباره تبعات حمله موشکی ایران دستگیر کرده است.

گزارش‌ها حاکی است جرمی لوفوردو که یک روزنامه‌نگار آزاد معرفی شده به دلیل گزارش دادن درباره محل اصابت موشک‌های ایران به اتهام به خطر انداختن امنیت داخلی اسرائیل دستگیر شده است.

منابع خبری گزارش داده‌اند لوفوردو در کانال یوتیوب خود به نام «Grayzone» یک گزارش ویدئویی از حملات موشکی ایران به اسرائیل در روز ۱ اکتبر منتشر کرده است.

گزارش‌ها درباره دستگیری این روزنامه‌نگار در شرایطی منتشر می‌شوند که رژیم صهیونیستی به شدت در حال تلاش برای سانسور تبعات حمله موشکی ایران در عملیات «وعده صادق ۲» است.

جمهوری اسلامی ایران ۱۰ روز پیش در عملیاتی موسوم به «وعده صادق ۲»با صدها موشک مواضع نظامی، جاسوسی و اطلاعاتی در سراسر فلسطین اشغالی را در انتقام اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی هدف حمله قرار داد.

لوفردو برای تهیه گزارش خود به اراضی اشغالی فلسطین سفر کرد و گزارشی از ده‌ها نقطه محل اصابت ایران در نزدیکی مقر موساد در تل‌آویو منتشر کرد. «ماکس بلومنثال»، روزنامه‌نگار آمریکایی در توییتر نوشته است: «همین الان متوجه شدم که جرمی لوفوردو جزو روزنامه‌نگارانی است که توسط ارتش اسرائیل دستگیر شده و هنوز در زندان است. تلفن او ضبط شده است. این حداکثر چیزی است که الان می‌توانم بگویم.»

 

انتهای پیام/

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn