تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 17:58
20 بازدید
کد خبر : 345382

تیم ملی فوتبال ایران هیچ فلسفه‌ای ندارد/ کی‌روش برای گفتن آن موضوع دلیل داشت/ این حرفم به یکسری دوستان برخورد!

تیم ملی فوتبال ایران هیچ فلسفه‌ای ندارد/ کی‌روش برای گفتن آن موضوع دلیل داشت/ این حرفم به یکسری دوستان برخورد!

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی به مصاف ازبکستان رفت و در حالیکه تیم قلعه‌نویی از دقیقه ۵۷ با اخراج صالح حردانی ۱۰ نفره کار را دنبال می‌کرد درنهایت با یک بازیکن کمتر مسابقه را با تساوی بدون گل به پایان رساند. تساوی تیم ملی با واکنش متفاوت یکی

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی به مصاف ازبکستان رفت و در حالیکه تیم قلعه‌نویی از دقیقه ۵۷ با اخراج صالح حردانی ۱۰ نفره کار را دنبال می‌کرد درنهایت با یک بازیکن کمتر مسابقه را با تساوی بدون گل به پایان رساند. تساوی تیم ملی با واکنش متفاوت یکی از ستاره‌های سابق تیم ملی و استقلال همراه شده است.

به گزارش آفتاب نو به نقل از تسنیم گزیده صحبت‌های مهدی پاشازاده درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان را در ادامه می‌خوانید:

  • {تاثیر اخراج حردانی} اخراج بازیکن ما روی بازی تاثیر گذاشت. به نظرم از زمانی که ۱۰ نفره شدیم، ما شخصیت تیمی خودمان را نشان دادیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم.
  • {خطای حردانی} قطعاً این خطا از روی بی‌تجربگی انجام شد. برخی بازیکنان ما در لیگ معتبری بازی نکرده‌اند و به همین دلیل تجربه‌ کافی ندارند. اگر کی‌روش می‌گفت بازیکنان ما در لیگ‌های بزرگ و اروپایی بازی کنند، به خاطر تجربه تنه به تنه شدن با بازیکنان بین‌المللی بود. آقای کی‌روش دنبال همین موضوع بود و در پی شکل دادن اتفاق دیگری نبود.
  • {استفاده از بازیکنانی که در رده باشگاهی فرصت بازی ندارند} باید به تصمیمات کادر فنی تیم ملی کشور احترام گذاشت و همین‌طور هم کادر فنی در مورد نتایج باید پاسخگو باشد. وقتی جهانبخش به صورت بازیکن تعویضی از زمین بیرون رفت و قایدی وارد زمین شد، ما توانستیم شانس گلزنی بیشتری به دست بیاوریم. ما باید بازیکنانی داشته باشیم که از لحاظ فیزیکی در جنگ‌های تن به تن کم نیاورند.
  • {سبک بازی تیم ملی با ارسال از جناحین} اصلاً‌ ما ارسالی حین جریان بازی داشتیم که بتوانیم با سر گل بزنیم؟ منظورم ارسال‌ها از روی ضربات ایستگاهی نیست، چون اصلاً در جریان بازی ارسالی نداشتیم. این به همان موضوعی باز می‌گردد که به شما گفتم هیچ فلسفه‌ای نداشتیم؛ چه از کناره‌ها، چه از عمق چه از اصل!
  • {نبود دفاع وسط استاندارد} خیلی تعجب برانگیز بود؛ علی نعمتی یک بازی ملی در کارنامه دارد و اصلاً چند بازی تجربه بازی در دفاع میانی تیم ملی را داشته است؟ این موضوع فقری است که در تیم ملی حاکم است. حتی در جام جهانی هم گفتم ما فقر دفاع وسط داریم. اینکه گفتم دفاع وسط استاندارد نداریم، این حرفم به یکسری دوستان برخورد اما دوباره حرفم را می‌زنم؛ دفاع وسط استاندارد نداریم.
  • {نقاط ضعف تیم ملی} موضوع نقاط ضعف و این حرف‌ها نیست. موضوع مقاومت برخی افراد و چیزهای دیگر است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn