تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 18:28
9 بازدید
کد خبر : 345402

حامیان مالی اصلی ترامپ چه کسانی هستند؟

حامیان مالی اصلی ترامپ چه کسانی هستند؟

به گزارش آفتاب نو، مدیران نفتی به عنوان منبع مهم تامین مالی برای دونالد ترامپ ظاهر شده‌اند و برای تقویت کارزار نامزد جمهوریخواه برای راه یافتن به کاخ سفید، سر کیسه را شل کرده‌اند. میلیاردهایی که از ترامپ حمایت می‌کنند، شامل کلسی وارن، مدیرعامل اپراتور خط لوله «انرژی ترانسفر»، هارولد هام، موسس شرکت «کانتیننتال ریسورسز»

به گزارش آفتاب نو، مدیران نفتی به عنوان منبع مهم تامین مالی برای دونالد ترامپ ظاهر شده‌اند و برای تقویت کارزار نامزد جمهوریخواه برای راه یافتن به کاخ سفید، سر کیسه را شل کرده‌اند.

میلیاردهایی که از ترامپ حمایت می‌کنند، شامل کلسی وارن، مدیرعامل اپراتور خط لوله «انرژی ترانسفر»، هارولد هام، موسس شرکت «کانتیننتال ریسورسز» و جف هیلدبراند، مدیرعامل «هیلکورپ انرژی» هستند.

ترامپ هفته گذشته در میدلند تگزاس که قلب منطقه نفت شیل پرمیان باسین است و هیوستون، خواستار حمایت بیشتر حامیان مالی شد. مدیران و کارکنان نفتی در جمع آوری کمک مالی برای تبلیغات انتخاباتی، اهمیت بیشتری برای ترامپ پیدا کرده‌اند که با کوچک شدن پایگاه حامیان مالی خود روبرو شده است. طبق داده‌های تبلیغات انتخاباتی که توسط شرکت «اوپن سِکرتس» بررسی شده، این صنعت، اکنون چهارمین منبع بزرگ پول نفد است و از رتبه ششم در انتخابات ۲۰۲۰، صعود کرده است.

این داده‌ها تحکیم رابطه میان صنعت نفت، حزب جمهوریخواه و ترامپ را بارز می‌کند. اگرچه مدیران نفتی همواره به متحدان جمهوریخواه خود در واشنگتن چشم دوخته اند تا اولویت‌های سیاستی را پیش ببرند، اما این تمرکز در دوره دولت دموکرات بایدن تشدید شده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ترامپ قول داده است حفاری نفت را راحت‌تر کرده و محدودیت‌های آلودگی دوران بایدن برای خودروها و نیروگاه‌های برق را باطل کند. وی همچنین وعده داده است به توقف صدور مجوزهای جدید برای صادرات گاز طبیعی، فورا پایان دهد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn