تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 20:15
46 بازدید
کد خبر : 345485

تاثیرگذاری ژوائو به عنوان بازیکن تعویضی گاریدو

تاثیرگذاری ژوائو به عنوان بازیکن تعویضی گاریدو

به گزارش آفتاب نو، لوکاس ژوائو، آخرین خرید خارجی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هنوز در ترکیب پرسپولیس به شکل ثابت به میدان نرفته اما در مدت زمان حضورش در زمین به عنوان بازیکن تعویضی نیز نشان داده از قابلیت های زیادی برخوردار بوده و می تواند زوج خوبی برای علی علیپور باشد. ژوائو

به گزارش آفتاب نو، لوکاس ژوائو، آخرین خرید خارجی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هنوز در ترکیب پرسپولیس به شکل ثابت به میدان نرفته اما در مدت زمان حضورش در زمین به عنوان بازیکن تعویضی نیز نشان داده از قابلیت های زیادی برخوردار بوده و می تواند زوج خوبی برای علی علیپور باشد.

ژوائو در مصاف با الاهلی ۸ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و با یک پشت پای زیبا تا آستانه گشودن دروازه این تیم هم پیش رفت که ادوارد مندی مانع از این کار شد. در دیدار مقابل آلومینیوم نیز مهاجم تازه‌وارد سرخ‌ها چندین مرتبه با حرکات تکنیکی و پاس‌های دقیق خود کلاس‌کاری بالایش را به نمایش گذاشت. اما اوج کار او در دو بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر مقابل استقلال و چادرملو بود که تاثیر مستقیمی روی گل های پرسپولیس داشت.

او در بازی با استقلال با پرش از روی پاس ارسالی برای ایوب یک موقعیت خطرناک برای مدافع راست پرسپولیس ایجاد کرد تا او با ارسال خطرناکش باعث خطای پنالتی حسینی روی سعید مهری شود. 

در بازی با چادرملو باز هم پیگیری ژوائو در محوطه ۱۸ قدم بود که توپ را به ایوب العمود رساند و باعث شکل گیری گل دوم سرخ پوشان شد.

به هر روی ژوائو در همین مدت زمان کوتاهی که برای پرسپولیس بازی کرده نشان داده از قابلیت های خوبی برای حضور در ترکیب پرسپولیس برخوردار بوده و عیسی آل کثیر برای جایگزینی او و حضور در ترکیب کار سختی خواهد داشت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn