تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 21:07
60 بازدید
کد خبر : 345524

مهدی پاشازاده: مشکل تیم ملی مقاوت بعضی افراد است

مهدی پاشازاده: مشکل تیم ملی مقاوت بعضی افراد است

این حرفم به یکسری دوستان برخورد اما دوباره حرفم را تکرار می کنم ؛ دفاع وسط استاندارد نداریم. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال گفت: بازی مقابل ازبکستان را خوب شروع کردیم؛ اگرچه رفته رفته تیم ازبکستان تقریباً بر بازی مسلط و سوار شد. در نیمه دوم نیز موقعیت‌های نیمه اول روی

این حرفم به یکسری دوستان برخورد اما دوباره حرفم را تکرار می کنم ؛ دفاع وسط استاندارد نداریم.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال گفت: بازی مقابل ازبکستان را خوب شروع کردیم؛ اگرچه رفته رفته تیم ازبکستان تقریباً بر بازی مسلط و سوار شد. در نیمه دوم نیز موقعیت‌های نیمه اول روی دروازه ۲ تیم ایجاد نشد. اخراج بازیکن ما روی بازی تاثیر گذاشت. به نظرم از زمانی که ۱۰ نفره شدیم، ما شخصیت تیمی خودمان را نشان دادیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: فقر تاکتیکی؟ اصلاً  فلسفه بازی نداریم! بچه‌ها زحمت کشیدند و تاثیر داشت، حتی در خانه حریف ۱۰ نفره امتیاز گرفتند اما این‌طور نیست که بگوییم عیبی نداشتیم. موضوع نقاط ضعف و این حرف‌ها نیست. موضوع مقاومت برخی افراد و چیزهای دیگر است.

پاشازاده گفت: علی نعمتی یک بازی ملی در کارنامه دارد و اصلاً چند بازی تجربه بازی در دفاع میانی تیم ملی را داشته است؟ اینکه گفتم دفاع وسط استاندارد نداریم، این حرفم به یکسری دوستان برخورد اما دوباره حرفم را تکرار می کنم ؛ دفاع وسط استاندارد نداریم.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn