تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 22:02
26 بازدید
کد خبر : 345562

بازگشت بازیکن محبوب گاریدو به ترکیب پرسپولیس

بازگشت بازیکن محبوب گاریدو به ترکیب پرسپولیس

به گزارش آفتاب نو، ایوب العمود که از همان ابتدا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و با گلزنی در بازی با تراکتور خیلی زود محبوب سکوها شد در بازی با الاهلی عربستان مصدوم شد تا جای خود را به فرشاد فرجی بدهد. جالب این که فرشاد فرجی به عنوان جانشین ایوب در دفاع راست

به گزارش آفتاب نو، ایوب العمود که از همان ابتدا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و با گلزنی در بازی با تراکتور خیلی زود محبوب سکوها شد در بازی با الاهلی عربستان مصدوم شد تا جای خود را به فرشاد فرجی بدهد. جالب این که فرشاد فرجی به عنوان جانشین ایوب در دفاع راست عملکرد خوبی داشت و حتی در بازی با استقلال نیز یکی از نفرات برتر زمین لقب گرفت تا کار برای ایوب سخت تر شود. وضعیت به همین شکل ادامه پیدا کرد تا درنهایت ایوب در بازی با چادرملو به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده و در دقایق آخر روی گل سرخ‌پوشان تاثیر مستقیمی داشته باشد.

نفش ویژه ایوب در بازی با چادرملو نشان داد که او تا چه اندازه در حملات پرسپولیس و تاکتیک‌های تهاجمی نقش داشته و با توجه به قدرت حمل توپ، جایگیری‌های درست و سرعت بالایی که دارد می‌تواند به پرسپولیس گاریدو کمکم کند.

از این رو به نظر می‌رسد این مدافع مراکشی جایگاه ثابت خود را پس گرفته و در بازی با السد یک بار دیگر قرار است به عنوان مدافع پرسپولیس در منطقه راست به بازی گرفته شود.
 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn