تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 23:14
21 بازدید
کد خبر : 345607

خدا استقلال را دوست داشت؛ چه خوب که مرد فرانسوی از آمدن به ایران منصرف شد!/ یک میلیون و دویست هزار دلار برای مربی ۱۰ هزار دلاری؟ استقلال گنج پیدا کرده بود؟

خدا استقلال را دوست داشت؛ چه خوب که مرد فرانسوی از آمدن به ایران منصرف شد!/ یک میلیون و دویست هزار دلار برای مربی ۱۰ هزار دلاری؟ استقلال گنج پیدا کرده بود؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، پل لو گن فرانسوی که همین حالا هم برخی افراد در باشگاه استقلال منتظر حضورش در تهران هستند، تنها چند قدم به نیمکت استقلال فاصله داشت که ناگهان اعلام شد از عقد قرارداد با باشگاه استقلال منصرف شده است. فرشید سمیعی می گوید دلال ها و واسطه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، پل لو گن فرانسوی که همین حالا هم برخی افراد در باشگاه استقلال منتظر حضورش در تهران هستند، تنها چند قدم به نیمکت استقلال فاصله داشت که ناگهان اعلام شد از عقد قرارداد با باشگاه استقلال منصرف شده است.

فرشید سمیعی می گوید دلال ها و واسطه ها با ایمیل هایی که برای پل و همسرش فرستادند، او را از همکاری با استقلال منصرف کردند، تیم رسانه ای سرمربی مستعفی همه چیز را گردن فرهاد مجیدی و ایجنتش در امارات می اندازند و می گویند فرهاد نمی گذارد مربی خوب به استقلال بیاید، عده ای شرایط منطقه را عامل نیامدن مربی خارجی به ایران می دانند. برخی حامیان احمد شهریاری اما غیرمستقیم می گویند مدیرعامل باشگاه چون دوست ندارد سرمربی جدید از کانال شهریاری بیاید، کار را کُند و سنگین پیش می برد و باعث انصراف طرف مقابل می شود. اگر این روایت را بپذیریم، باید به اطرافیان سمیعی هم حق بدهیم ادعا کنند شهریاری چون می خواهد سرمربی از کانال خودش بیاید، گزینه های سمیعی هوا می شوند.

هوادار استقلال هم مغموم نظاره گر این آشفتگی است اما هر کدام از این روایت ها که درست باشد، هوادار استقلال در این یک مورد باید خدا را شکر کند که پل لو گن به ایران نیامد. اگرچه این مربی پیشینه خوبی داشت اما کدام مربی را در دنیا سراغ دارید که با پیشینه اش حریفان را ببرد؟ اگر جام های ۲۲ سال قبل و مقام ۱۵ سال پیش تضمین کننده شغل کسی بود که علی پروین به پشتوانه تمام جام هایی که سه دهه قبل برای پرسپولیس گرفت، همین حالا هم به عنوان سرمربی پرسپولیس فعالیت می کرد و آن نیمکت را به کسی نمی داد.

استقلال در معامله با پل لو گن در حال گران خریدن هم بود؛ پرداخت یک میلیون و دویست هزار دلار به مردی که در فرانسه حقوق ماهیانه ۱۰ هزار دلاری می گرفت، اگر گران خریدن نیست، شما به چه چیزی گران خریدن می گویید؟ پل لو گن خیلی که قیمت داشته باشد ۴۰۰ هزار دلار بیشتر نیست. باور کنید ۴۰۰ هراز دلار هم برای این مربی در مرز بازنشستگی که بیش از دو سال اخیر را بیکار بوده، زیاد است.

استقلال طوری به پل لوگن قیمت داده بود که انگار گنج پبدا کرده است! باز هم خدا را شکر که این یک قلم، جور نشد! گاهی اوقات عدو سبب خیر می شود. یکی – حالا هر کسی – از روی دشمنی با استقلال یا منفعت خودش می خواسته کار استقلال را خراب کند ولی به استقلال و هوادارانش خیر رسانده است.

می گویند هر چقدر پول بدهی همان اندازه آش می خوری اما مطابق اسنادی که منتشر شده استقلال داشت برای یک کاسه شکسته آش، پول یک پاتیل آش را می داد!

همچنین بخوانید: چرا پل لوگن به استقلال نیامد؟ / بلای کره جنوبی سر استقلال آمد!

در همین رابطه بخوانید: جزییات پیشنهاد استقلال به لو گن مشخص شد/ یک میلیون و دویست هزار دلار با راننده و آپشن‌های دیگر! +سند

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn