تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 23:20
30 بازدید
کد خبر : 345613

بد – زشت» اورونوف در قبال پرسپولیس

بد – زشت» اورونوف در قبال پرسپولیس

به گزارش آفتاب نو، پس از مصدومیت اوستون اورونوف – بازیکن تهاجمی تیم پرسپولیس و ملی پوش ازبکستانی – در دیدار مقابل آلومینیوم اراک و ماجراهای مصدمیت بحث برانگیزش حرف و حدیث‌های زیادی در رابطه با این مصدومیت مطرح شد. ستاره گلزن و تکنیکی پرسپولیس که در این مدت و پس از مصدومیت در دیدار

به گزارش آفتاب نو، پس از مصدومیت اوستون اورونوف – بازیکن تهاجمی تیم پرسپولیس و ملی پوش ازبکستانی – در دیدار مقابل آلومینیوم اراک و ماجراهای مصدمیت بحث برانگیزش حرف و حدیث‌های زیادی در رابطه با این مصدومیت مطرح شد.

ستاره گلزن و تکنیکی پرسپولیس که در این مدت و پس از مصدومیت در دیدار مقابل آلومینیوم اراک نتوانست همچون گذشته در خدمت تیم پرسپولیس باشد در حالی خبر سلامت کاملش پیش از مصاف تیم ملی ازبکستان روبروی تیم ملی کشورمان از سوی سرمربی ازبکها مطرح شد که اصلا به نظر نمی رسید او مصدوم بوده باشد.

کمی پیش از آن بود که باشگاه پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت اوستون اورونوف اعلام کرد کادر پزشکی این باشگاه در جریان وضعیت او قرار دارند اما مشخص نکرده وضعیت او به چه شکل است. مخصوصا اینکه او بدون گرفتن ‌MRI ایران را ترک کرد شائبه ها درباره مصدومیتش را بیش از پیش تشدید کرد.

ناگفته نماند کادر پزشکی پرسپولیس به اورونوف هشدار داده‌اند که نباید زودتر از زمان موعد بهبودی‌اش به میدان رود؛ چرا که در آن صورت ممکن است همسترینگش دچار پارگی شود. این یعنی بازی کردن اورونوف مقابل ایران ریسک بزرگی برای به همراه داشت.

اما این ماجرا ۳ پرده متفاوت دارد:

اورونوف – خوب

ستاره ارزشمند خارجی پرسپولیس که در نیم فصل زمستانی لیگ برتر بیست و سوم به این تیم آمد توانست با آمار گل زده بالا و ارسال پاس گل یکی از ارکان اصلی و شاید مهمترین رکن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گذشته و اوج‌گیری این تیم در دور برگشت مسابقات لیگ برتر این تیم به شمار برود. عملکرد «خوب» این بازیکن در دور رفت باعث شد تا کادر مدیریتی باشگاه نیز برای تمدید قرارداد این فوتبالیست دست به کار شوند. اوستون اورونوف تا پایان فصل جاری فوتبالی با تیم پرسپولیس قرارداد دارد و در عین حال گفته می‌شود از یک تیم قطری پیشنهاد فوق العاده نیز دریافت کرده است.

اورونوف – بد

اما اقدام «بد» این بازیکن در روزهای گذشته این بود که در آستانه مصاف تیمش در ورزشگاه شهر قدس عنوان کرد از ناحیه پا درد دارد و به نظر می‌رسید او قادر به همراهی پرسپولیس نیست. دیداری که تیم پرسپولیس در مصاف با چادرملو به مشکل خورده بود و به دنبال یک مهره گره گشا می‌گشت تا دروازه حریف را باز کند. اما هرگز نمی‌توانست در مورد اوستون اورونوف ریسک کرده و این بازیکن را که گفته می‌شد مصدوم است به میدان بفرستد. در نهایت هم گاریدو این بازیکن را به میدان نفرستاد تا پرسپولیس با همان تک گولسیانی در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده پایان بازی ۳ امتیاز را از آن خودش کند.

اورونوف – زشت

اما رفتار «زشت» این بازیکن در قبال توصیه‌های کادر پزشکی تیم پرسپولیس بود که بدون توجه به درخواست آنها خاک کشورمان را به منظور حضور در مورد تیم ملی ازبکستان ترک کرد.  اوستون اورونوف به درخواست کادر پزشکی تیم پرسپولیس باید فردای روز بازی مقابل چادرملو به منظور گرفتن عکس ام آر آی از محل آسیب دیدگی اش همراه با کادر پزشکی به مرکز مورد نظر مراجعه می‌کرد اما او بدون اعلام قبلی و با در اختیار داشتن گذرنامه‌اش ایران را ترک کرد و کادر پزشکی پرسپولیس را قال گذاشت.

حضور اورونوف در مصاف با تیم ملی کشورمان آن هم با توجه به اینکه او قبل از این در اردوی پرسپولیس گفته بود پادرد دارد و نمی‌تواند تیم را همراهی کند مشخص کرد که شاید به خاطر جلوگیری از آسیب دیدگی در بازی روی چمن ورزشگاه شهر قدس به توصیه سرمربی تیم ملی کشورش جهت حضور در اردوی تیم ملی و مصاف سنگین و جدی مقابل تیم ملی کشورمان این موضوع را بهانه کرده بود. رفتاری که البته از دید هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس پنهان نماند و این موضوع در نهایت برملا شد.

در همین رابطه ببینید: ویدیو| حمله خیابانی به ستاره پرسپولیس: دل میلیون ها هوادار را شکستی!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn