تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 0:15
45 بازدید
کد خبر : 345648

پیشکسوت استقلال به دنبال شماره احمد نوراللهی

پیشکسوت استقلال به دنبال شماره احمد نوراللهی

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: از لحاظ فنی احمد نوراللهی را به شدت قبول دارم و دوست دارم او به تیم ملی برگردد و چند وقتی است به دنبال شماره‌اش می‌گردم تا با او صحبت کنم. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ پیشکسوت فوتبال در مورد کری‌خوانی‌های بازیکنان ازبکستان برای ایران، گفت: کاش بازیکنان ازبکستان اول تاریخ

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: از لحاظ فنی احمد نوراللهی را به شدت قبول دارم و دوست دارم او به تیم ملی برگردد و چند وقتی است به دنبال شماره‌اش می‌گردم تا با او صحبت کنم.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ پیشکسوت فوتبال در مورد کری‌خوانی‌های بازیکنان ازبکستان برای ایران، گفت: کاش بازیکنان ازبکستان اول تاریخ را ببینند و بعد صحبت کنند. اما در خصوص اینکه فوتبال ازبکستان پیشرفت کرده است جای سوالی نیست ولی امیدوارم اول خودشان را با ما مقایسه نکنند چون بازیکنان ما در یک سطح دیگر، فوتبال بازی می‌کنند و قطعا ما یک سر گردن از آنها بالاتر هستیم.

فریبا درباره اینکه بعضی‌ها می‌گویند قلعه‌نویی تاکتیک خاصی ندارد، یادآور شد: ما در ازبکستان و در ورزشگاه ملی تاشکند بازی می‌کردیم. دلیل اینکه ازبک‌ها نتوانستند خوب بازی کنند، می‌شود تاکتیک ما که به خوبی قلعه‌نویی آن را بلد است. امیدوارم دوستان فوتبالی از دیدگاه فنی بازی‌ها را آنالیز کنند. من خیلی خوشحالم که توانستیم نگذاریم بازیکنان حریف روی دروازه‌ ما خطر ایجاد کنند.

وی در خصوص اینکه برخی به دعوت کردن علیرضا جهانبخش که در حال حاضر بدون تیم است، انتقاد می‌کنند، گفت: برایم سوال است که بعضی‌ها به دنبال این هستند که کاپیتان تیم ملی را تخریب کنند. این کار اصلا درست نیست و باعث می‌شود علیرضا جهانبخش وارد حاشیه شود. من امیدوارم جهانبخش در بازی مقابل قطر بتواند گلزنی کند و آن تیرک دقیقه آخر بازی در جام ملت‌های آسیا را جبران کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص عدم حضور احمد نوراللهی در تیم ملی، تصریح کرد: زمانی که تیم در جام‌ملت‌های آسیا در قطر حضور داشت من با امیر قلعه‌نویی صحبت کردم و او گفت نوراللهی یک اشتباهی کرده است که باید از بازیکنان عذرخواهی کند. اینکه قلعه‌نویی او را دعوت نمی‌کند کار درستی است تا زمانی که او عذرخواهی نکرده است اما من از لحاظ فنی احمد نوراللهی را به شدت قبول دارم و دوست دارم او به تیم ملی برگردد و چند وقتی است به دنبال شماره‌اش می‌گردم تا با او صحبت کنم تا دوباره به تیم ملی برگردد.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn