تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 1:03
29 بازدید
کد خبر : 345673

اخباری: VAR برای استقلال و پرسپولیس است/ گولسیانی اخراج نشد

اخباری: VAR برای استقلال و پرسپولیس است/ گولسیانی اخراج نشد

جامعه ورزشی آفتاب نو: سعید اخباری درباره شرایط تیم فوتبال چادرملوی اردکان در هفت هفته نخست لیگ برتر فوتبال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: برنامه ما این بود که ۹ تا ۱۰ درصد از بازیکنان سال گذشته خودمان را حفظ کنیم و بازیکنان جدیدی خریدیم که ۶ نفر از آنها خارجی بودند. کارمان دیر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سعید اخباری درباره شرایط تیم فوتبال چادرملوی اردکان در هفت هفته نخست لیگ برتر فوتبال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: برنامه ما این بود که ۹ تا ۱۰ درصد از بازیکنان سال گذشته خودمان را حفظ کنیم و بازیکنان جدیدی خریدیم که ۶ نفر از آنها خارجی بودند. کارمان دیر آغاز شد و بازیکنان خارجی نیز پس از گذشت زمان به ما اضافه شدند. همچنین هماهنگی آنها با شرایط ایران زمان‌بر بود.

در هفته‌های اول تاوان دادیم
وی با بیان اینکه چند مهره تأثیرگذار چادرملو طی هفته‌های گذشته دچار مصدومیت داشتند، عنوان کرد: همین عوامل باعث شد در هفته‌های اول تاوان بدهیم. سپس بازیکنان خارجی شرایط بهتری پیدا کردند و مصدومان به شرایط بازی رسیدند. همچنین ورزشگاه شهید نصیری یزد برای دیدار ما با شمس آذر آماده نبود که باعث شد یک بازی خانگی خودمان را از دست بدهیم و تماشاگران یزدی را کنار خودمان نداشته باشیم.

چادرملو باید میخش را محکم بکوبد
سرمربی چادرملو با اشاره به شکل‌گیری شخصیت تیمی نماینده یزد اظهار داشت: باید بیشتر تلاش کنیم تا مردم یزد را خوشحال کنیم. نشان دادیم که کم‌کم به چادرملو شخصیت می‌دهیم و به نظرم تیم باید میخش را محکم بکوبد. چادرملو پله پله جلو می‌رود و این مسئله نیازمند کمک شرکت چادرملو و نهادهای استانی یزد است تا تیم چادرملو به شخصیتی برسد که سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند.

سعید اخباری , تیم فوتبال چادرملو , تیم فوتبال پرسپولیس , کمک داور ویدئویی (VAR) ,

قبل از دقایق تلف شده به پرسپولیس فرصت گلزنی ندادیم
اخباری درباره دیدار با پرسپولیس که با شکست لحظه آخری چادرملو همراه بود، خاطرنشان کرد: می‌دانستم که می‌توانم راه‌های نفوذ پرسپولیس را ببندم و در این زمینه موفق بودیم. تمرکز بازیکنان ما یک لحظه از دست رفت. پرسپولیس بازی مستقیم را در دستور کار قرار داد و دو فرصت گلزنی در وقت تلف شده ایجاد کرد. قبل از آن اجازه نداده بودیم که پرسپولیس موقعیتی داشته باشد.

گولسیانی ۱۰ دقیقه قبل از گلزنی باید اخراج می‌شد
وی در مورد مصدومیت بازیکنان چادرملو و بروز شائبه وقت‌کشی عنوان کرد: فقط مصدومیت علی طاهران به‌خاطر برخورد با گئورگی گولسیانی رخ داد. گولسیانی با کف پا به صورت طاهران زد و ۱۰ دقیقه قبل از گلزنی باید اخراج می‌شد. دیدید که درست اعتراض کرده بودم. متأسفانه یا حواس داور به صحنه نبود، یا اینکه نخواست گولسیانی را اخراج کند. فوتبال‌دوستان فهمیدند که داریم و افق روشنی خواهیم داشت.

فلسفه VAR برای استقلال و پرسپولیس است
سرمربی چادرملوی اردکان درباره به کار نرفتن سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) در دیدار با پرسپولیس تصریح کرد: اصل و فلسفه این سیستم برای استقلال و پرسپولیس است و سایر تیم‌ها به ندرت می‌توانند از VAR استفاده کنند. بقیه تیم‌ها می‌توانند مقابل استقلال و پرسپولیس از این سیستم بهره ببرند که نمی‌دانم چرا در دیدار ما از آن استفاده نشد.

سعید اخباری , تیم فوتبال چادرملو , تیم فوتبال پرسپولیس , کمک داور ویدئویی (VAR) ,

داوران بیشتر دقت کنند!
اخباری در ادامه انتقادات خود از همه‌گیر نبودن استفاده از VAR به تسنیم گفت: داستان واقعاً مسخره است. وقتی بقیه تیم‌ها نمی‌توانند از VAR استفاده کنند، حق آنها ضایع می‌شود. داوران حداقل تمرکز و دقت خود را بالا ببرند. نباید برخورد داور با اعضای تیم‌ها متفاوت باشد. مربی ما در دقیقه پنج بازی با پرسپولیس از کنار زمین اخراج شد اما سید جلال حسینی (مربی پرسپولیس) همان برخورد را کرد و کارت نگرفت.

زمین تمرین چادرملو را به پیشکسوتان هم اجاره می‌دهند
وی در مورد وضعیت زمین تمرین چادرملو در یزد عنوان کرد: برای بازی‌های خانگی گاهی یک هفته زودتر به یزد می‌رویم و در زمین شماره دوی ورزشگاه شهید نصیری تمرین می‌کنیم. این زمین کیفیت خوبی دارد اما هیئت فوتبال یزد این زمین را به چند تیم مختلف اجاره می‌دهد و از رده نوجوانان تا پیشکسوتان در این زمین تمرین می‌کنند! برای تمرین چادرملو که نماینده یزد در لیگ برتر است، فقط یک سانس تمرین در نظر می‌گیرند!

برای جذب مهاجم سوری با کوپر صحبت کردم
سرمربی چادرملوی اردکان درباره اینکه گفته شد برای جذب مهاجم تیم ملی سوریه با هکتور کوپر مشورت کرده است، خاطرنشان کرد: کوپر سرمربی تیم ملی سوریه بود و من ارتباط خوبی با او دارم. برای جذب علاءالدین الدالی با کوپر صحبت کردم و از ویژگی‌های این بازیکن پرسیدم. من برای جذب بازیکن، درباره خصوصیات فنی و اخلاقی هم پرس‌وجو می‌کنم تا ببینم شرایط آن بازیکن با ایران سازگار است یا خیر.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn