تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 6:40
23 بازدید
کد خبر : 345834

می‌خواهند من را مقابل هواداران بگذارند/ جام‌ندیده‌ها با افتخارات دیگران پز می‌دهند!

می‌خواهند من را مقابل هواداران بگذارند/ جام‌ندیده‌ها با افتخارات دیگران پز می‌دهند!

جامعه ورزشی آفتاب نو: امیر قلعه‌نویی بهار سال ۱۳۸۸ پس از این‌که توانست استقلال را به عنوان قهرمانی هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر برساند، به خاطر عدم تفاهم کاری با امیررضا واعظی‌آشتیانی از سمت خود کناره‌گیری کرد و به سپاهان پیوست. در اوایل مهر همان سال یک فیلم مستند توسط باشگاه استقلال منتشر شد که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

امیر قلعه‌نویی بهار سال ۱۳۸۸ پس از این‌که توانست استقلال را به عنوان قهرمانی هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر برساند، به خاطر عدم تفاهم کاری با امیررضا واعظی‌آشتیانی از سمت خود کناره‌گیری کرد و به سپاهان پیوست.

در اوایل مهر همان سال یک فیلم مستند توسط باشگاه استقلال منتشر شد که فوق‌العاده سر و صدا کرد و خشم قلعه‌نویی را هم در پی داشت. او ۲۱ مهر سال ۸۸ در مصاحبه‌ای با انتقاد از شرایط ایجاد شده گفت: هواداران استقلال بهترین قاضی هستند و خودشان می‌دانند چه کسانی برای این تیم زحمت کشیده‌اند. به خدا قسم از این‌که می‌بینم در این فیلم به کم‌لطفی خود علیه امیر قلعه‌نویی ادامه می‌دهند ناراحت نیستم ولی از این‌که می‌بینم یک عده تلاش می‌کنند تا امیر قلعه‌نویی را مقابل هواداران استقلال بگذارند، واقعا خونم به جوش می‌آید. در این فیلم با فشار روی کارگردان صحنه ملاقات من با معلولان ذهنی را حذف کرده‌اند تا به زعم خودشان تبدیل به قهرمان نشوم.

سرمربی کنونی تیم ملی در ادامه این مصاحبه به نکته دیگری هم اشاره کرد و گفت: آقایان جام‌ندیده در استقلال با افتخارات دیگران پز می‌دهند. این مدیران اگر موفق بودند باید در رشته تخصصی خودشان به موفقیت‌ دست پیدا می‌کردند. جالب است که این افراد ادعای مبارزه با لمپنیسم را دارند ولی شاهد بودیم که سر تمرین استقلال علیه علی فتح‌الله‌زاده شعار داده شد و هیچ برخوردی هم با افرادی که این کار را کردند، صورت نگرفت! در تمرین استقلال علیه آدمی شعار دادند که سال‌ها برای این باشگاه زحمت کشید و افتخار آورد.

آفتاب نو‌گردی| قلعه‌نویی: می‌خواهند من را مقابل هواداران بگذارند/ جام‌ندیده‌ها با افتخارات دیگران پز می‌دهند!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn