تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 7:02
14 بازدید
کد خبر : 345844

با موتورگازی دنبال بنز و بی‌ام‌و می‌رویم!

با موتورگازی دنبال بنز و بی‌ام‌و می‌رویم!

تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه مهر ۱۳۶۹ توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن را جشن بگیرد و مدالی فوق‌العاده ارزشمند به ورزش ایران هدیه کند. در آن مقطع علی پروین به صورت همزمان هدایت تیم ملی و پرسپولیس را بر عهده داشت و وقتی همه سرمست از این پیروزی بودند هشدار

تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه مهر ۱۳۶۹ توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن را جشن بگیرد و مدالی فوق‌العاده ارزشمند به ورزش ایران هدیه کند. در آن مقطع علی پروین به صورت همزمان هدایت تیم ملی و پرسپولیس را بر عهده داشت و وقتی همه سرمست از این پیروزی بودند هشدار بزرگی به ساختار ورزش ایران داد.

پروین ۲۱ مهر سال ۶۹ در گفت‌وگو با خبرنگاران ایرانی حرف بسیار عجیب و البته کاملا درستی را مطرح کرد و گفت: آقایان! ما قهرمان شدیم و همه از این اتفاق خوشحالیم ولی به شما بگویم داستان فوتبال آسیا با گذشته خیلی متفاوت شده است. یک زمانی در قاره آسیا همه چیز حول محور ایران، کره جنوبی و کویت می‌چرخید ولی حالا حریفان دیگر کم‌کم از راه می‌رسند. ژاپن سرمایه‌گذاری کرده، عربستان مربیان بزرگی را به خدمت گرفته است و بقیه حریفان هم با سرعت جلو می‌آیند ولی ما هنوز به استعدادهای خودمان متکی هستیم. حریفان تیم ملی ایران سوار بنز و بی‌ام‌و شده‌اند و تخته گاز می‌آیند اما ما توقع داریم تیم ملی ایران با موتور گازی از کنارشان سبقت بگیرد! اگر سرمایه‌گذاری وسیع انجام ندهیم از آن‌ها عقب می‌مانیم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn