تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 8:21
12 بازدید
کد خبر : 345891

قطر با تیمی کامل به مصاف ایران می‌رود

قطر با تیمی کامل به مصاف ایران می‌رود

روزنامه الرای نوشت: پیروزی برابر قرقیزستان در بهترین زمان به دست آمد و باعث می‌شود تا تیم ملی با روحیه خوبی به مصاف ایران برود. به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی فوتبال قطر خود را آماده دیدار حساس برابر ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ می‌کند. این تیم پنجشنبه‌شب نخستین بردش را در


روزنامه الرای نوشت: پیروزی برابر قرقیزستان در بهترین زمان به دست آمد و باعث می‌شود تا تیم ملی با روحیه خوبی به مصاف ایران برود.

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی فوتبال قطر خود را آماده دیدار حساس برابر ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ می‌کند. این تیم پنجشنبه‌شب نخستین بردش را در این دور از رقابت‌ها به دست آورد و در دیدار برابر قرقیزستان توانست سه امتیاز ارزشمند را کسب کند تا با روحیه خوبی به مصاف تیم ملی ایران برود.

روزنامه الرای چاپ قطر نوشت: پیروزی برابر قرقیزستان در بهترین زمان به دست آمد و باعث می‌شود تا تیم ملی با روحیه خوبی به مصاف ایران برود. قطر با تیمی کامل به مصاف ایران می‌رود و لوپز همه بازیکنانی را که برای اردوی اخیر دعوت کرد، در بازی برابر ایران در اختیار دارد. بازی با ایران بسیار سخت است و پیروزی در آن بسیار مهم است؛ چرا که باعث می‌شود شانس تیم برای صعود به جام جهانی بالا برود.

الوطن، دیگر روزنامه قطری، هم درباره این بازی نوشت: با توجه به اینکه تا بازی برابر ایران زمان زیادی باقی نمانده است تیم ملی فوتبال قطر خیلی زود برای این مسابقه حساس استارت زد. قطر بازی حساسی برابر ایران پیش رو دارد و پیروزی در آن بسیار مهم است.

در گروه نخست دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، ازبکستان و ایران هفت‌امتیازی‌ و صدرنشین‌اند. این در حالی است که امارات و قطر هم چهار امتیاز دارند. کره شمالی با دو امتیاز در رده پنجم جای دارد و قرقیزستان هم بدون امتیاز قعرنشین است.


منبع: ایسنا

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn