تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 8:59
8 بازدید
کد خبر : 345926

جوکوویچ: بخشی از من با فدرر و نادال رفت

جوکوویچ: بخشی از من با فدرر و نادال رفت

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ، تنیسور صرب شماره چهار جهان گفت زمانی که راجر فدرر و رافائل نادال از دوران حرفه‌ای خود بازنشسته شدند، بخشی از زندگی خود را از دست داد. قهرمان ۲۴ گرنداسلم گفت: نادال بزرگترین رقیبم بود و رقابت با او بیشترین تأثیر را روی من در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ، تنیسور صرب شماره چهار جهان گفت زمانی که راجر فدرر و رافائل نادال از دوران حرفه‌ای خود بازنشسته شدند، بخشی از زندگی خود را از دست داد.

قهرمان ۲۴ گرنداسلم گفت: نادال بزرگترین رقیبم بود و رقابت با او بیشترین تأثیر را روی من در زندگی حرفه‌ای‌ام داشت. می‌دانستیم که این لحظه دیر یا زود فرا خواهد رسید اما هنوز هم یک شوک است، درست مانند آن چیزی که راجر چند سال پیش اعلام کرد که بازنشسته شده است.

جوکوویچ اظهار داشت: اندی ماری هم امسال تنیس را ترک کرد. برای من کمی دشوار است و نمی‌دانم با این موضوع چه  کنم. هنوز از رقابت لذت می‌برم اما بخشی از من با آنها رفت. رفتن نادال خبر سختی برای دنیای تنیس و ورزش است. رافائل نادال الهام‌بخش بسیاری از بچه‌ها در سراسر جهان بود.

آخرین تورنمنت نادال ۳۸ ساله مرحله نهایی دیویس کاپ ۲۰۲۴ خواهد بود که از ۱۹ تا ۲۴ نوامبر (۲۹ آبان تا ۴ آذر) در مالاگا (اسپانیا) برگزار می‌شود.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn