تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 10:09
5 بازدید
کد خبر : 345982

نتایج دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج دانشگاه آزاد اعلام شد

کدخبر: ۱۲۴۱۵۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۴۹ جامعه نتایج پذیرش داوطلبان رشته‌های با آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی برای آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد. متقاضیانی که در این دانشگاه انتخاب رشته کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت www.azmoon.org و وارد کردن کد ملی و کد دسترسی، نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده کنند. فرآیند ثبت‌نام

نتایج پذیرش داوطلبان رشته‌های با آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی برای آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

نتایج دانشگاه آزاد اعلام شد


متقاضیانی که در این دانشگاه انتخاب رشته کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت www.azmoon.org و وارد کردن کد ملی و کد دسترسی، نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

فرآیند ثبت‌نام در سامانه جامع پذیرش از صبح روز یکشنبه، ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود. پذیرفته‌شدگان می‌توانند با مراجعه به سامانه به آدرس paziresh.iau.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است داوطلبانی که نتایج آنان به صورت ذخیره اعلام شده، باید از روز شنبه ۲۱ مهر تا ساعت ۲۴ جمعه ۲۷ مهرماه با ورود به سامانه www.azmoon.org اقدام به ثبت اعلام آمادگی اینترنتی خود کرده و رسید دریافت کنند. عدم مراجعه به سامانه در زمان مقرر، به منزله انصراف از پذیرش تلقی می‌شود و پس از این مهلت، درخواست دیگری پذیرفته نخواهد شد. پس از پایان این مهلت، زمان و نحوه ثبت‌نام ذخیره‌هایی که فرم اعلام آمادگی را در موعد مقرر تکمیل کرده‌اند، اعلام خواهد شد.

در مورد داوطلبان دعوت‌شده به مصاحبه رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز باید گفت که این مصاحبه از روز سه‌شنبه، ۲۴ مهر تا پنج‌شنبه، ۲۶ مهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر در دانشگاه محل پذیرش انجام می‌شود. داوطلبان باید برای آگاهی از زمان و مکان دقیق مصاحبه به سایت دانشگاه محل پذیرش مراجعه کنند. عدم حضور در زمان مقرر به منزله انصراف از پذیرش محسوب می‌شود.





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn