تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 11:05
22 بازدید
کد خبر : 346028

پیام ستاره ملی‌پوش به پرسپولیس: دلم تنگ شد، زود برمی‌گردم!

پیام ستاره ملی‌پوش به پرسپولیس: دلم تنگ شد، زود برمی‌گردم!

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : محمدحسین کنعانی‌زادگان مصدومیتش را کاملا جدی گرفته و به شکلی حرفه‌ای به دنبال رفع آن و بازگشت زودهنگام به ترکیب است. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره مصدومیتش به ما اینطور توضیح می‌دهد: اصلا هنوز هم برایم باورکردنی نیست که در یک حرکت بدن به بدن مصدوم شوم. برخورد سختی بود

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

کنعانی‌زادگان: دلم تنگ شد، زود برمی‌گردم!

محمدحسین کنعانی‌زادگان مصدومیتش را کاملا جدی گرفته و به شکلی حرفه‌ای به دنبال رفع آن و بازگشت زودهنگام به ترکیب است.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس درباره مصدومیتش به ما اینطور توضیح می‌دهد: اصلا هنوز هم برایم باورکردنی نیست که در یک حرکت بدن به بدن مصدوم شوم. برخورد سختی بود و چمن تختی باعث شد این اتفاق بیفتد و پایم انگار در چاله گیر کرده باشد و بد ستون شد.

وی ادامه داد: خودت که بهتر می‌دانی من اصلا آدمی نیستم که بخواهم با این مصدومیت‌ها کنار بروم ولی ناگهان بدنم کپ کرد و خیلی ناراحت شدم که مجبور به تعویض شدم.

کنعانی‌زادگان درباره روند درمانی‌اش نکته جالبی مطرح می‌کند و می‌گوید: برایم واقعا یک دقیقه بازی کردن چه در تیم ملی و چه پرسپولیس از ارزش بالایی برخوردار است. برای همین همانطور که دیدید از ثانیه‌ای که بازی تمام شد روند درمانی‌ام را استارت زدم و می‌خواهم خیلی زودتر از پیش‌بینی برگردم. آمپول هم تزریق کردم که گفتند موجب این می‌شود که حداقل یک هفته در مراحل درمانی تسریع ایجاد می‌کند. می‌خواهم به امید خدا و دعای هواداران عزیز زود برگردم. باور کنید دلم هنوز هیچی نشده تنگ شده و می‌خواهم زودی از شر این مصدومیت خلاص شوم.

کنعانی‌زادگان درباره تساوی تیم ملی مقابل ازبکستان هم می‌گوید: خیلی حیف شد و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. با این حال مطمئنا در ادامه مسیر هم بچه‌ها و کادرفنی با همین قدرت کار را به بهترین شکل دنبال می‌کنند و یک بار دیگر می‌توانیم از این ماراتن با دستیابی به سهمیه صعود به جام جهانی سربلند خارج شویم. نبودم اما دلم ثانیه به ثانیه کنار بچه‌های تیم ملی بود و امیدوارم از بازی بعدی دست پر خارج شوند.

مدافع سرخ‌ها که بازی با السد قطر را هم به صورت قطعی از دست داده در پایان گفت: مدت ریکاوری خیلی بیشتر پیش‌بینی شده اما تلاش می‌کنم زود برگردم. به امید خدا بچه‌ها از بازی با السد دست پر خارج می‌شوند و شک نکنید هواداران عزیزمان را خوشحال خواهند کرد.

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn