تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 11:25
14 بازدید
کد خبر : 346049

این استقلالی همراه تیم ملی به امارات نمی رود

این استقلالی همراه تیم ملی به امارات نمی رود

ابوالفضل جلالی، مدافع چپ پای تیم ملی فوتبال ایران، بعد از بازگشت تیم ملی به کشورمان با تصمیم نهایی کادرپزشکی و کادرفنی به احتمال زیاد در ایران باقی خواهد ماند و مراحل درمانی خود را پشت‌سر خواهد گذاشت. به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ این مدافع که با درد زیادی در اردوی تیم ملی

ابوالفضل جلالی، مدافع چپ پای تیم ملی فوتبال ایران، بعد از بازگشت تیم ملی به کشورمان با تصمیم نهایی کادرپزشکی و کادرفنی به احتمال زیاد در ایران باقی خواهد ماند و مراحل درمانی خود را پشت‌سر خواهد گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ این مدافع که با درد زیادی در اردوی تیم ملی حضور دارد به دلیل مصدومیت بازی با ازبکستان را از دست داد و در حال حاضر وضعیت نامشخصی دارد، با تصمیم کادرپزشکی تیم ملی به احتمال زیاد او ایران را در سفر به امارات همراهی نمی‌کند تا مراحل درمانی خود را پشت‌سر بگذارد.

هنوز شرح کاملی از علت مصدومیت او در اختیار باشگاه استقلال قرار نگرفته است و به نظر می‌رسد در صورتی که تیم ملی را در سفر به امارات و دیدار با قطر همراهی نکند، با بررسی‌های بیشتر پزشکی روبرو شود و وضعیت مصدومیت او مشخص شود.

این مدافع یکی از بازیکنان کلیدی آبی‌هاست و با توجه به مصدومیت روزبه چشمی، عدم حضور او مقابل ذوب آهن و النصر می‌تواند چالش جدی برای کادرفنی استقلال باشد.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn