تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 12:52
22 بازدید
کد خبر : 346133

ایران عملکرد خوبی در المپیک پاریس داشت

ایران عملکرد خوبی در المپیک پاریس داشت

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ سرگئی کوتوزوف دارنده مدال نقره کشتی فرنگی جهان در وزن ۷۲ کیلوگرم از کشور روسیه گفت: از اینکه نمی‌توانم در آلبانی به میدان بروم ناراحتم، اما می‌دانم که دیر یا زود به چیزی که برای آن تلاش کرده ام خواهم رسید. وی در مورد تیم اعزامی روسیه به رقابت‌های جهانی

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ سرگئی کوتوزوف دارنده مدال نقره کشتی فرنگی جهان در وزن ۷۲ کیلوگرم از کشور روسیه گفت: از اینکه نمی‌توانم در آلبانی به میدان بروم ناراحتم، اما می‌دانم که دیر یا زود به چیزی که برای آن تلاش کرده ام خواهم رسید.

وی در مورد تیم اعزامی روسیه به رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی در آلبانی گفت: آن‌ها باید با شرایطی (تحریم اتحادیه جهانی) که در حال حاضر با آن روبرو هستیم کنار بیایند. من به عملکرد نمایندگان کشورم ایمان دارم و آن‌ها می‌توانند هرکاری انجام دهند.

دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ در مورد تیم ایران گفت: فرنگی کاران ایران در المپیک پاریس عملکرد خوبی داشتند و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه عملکرد کدام کشتی گیر ایرانی را می‌پسندد، اظهار داشت: به طور قطع نمی‌توانم نام کسی را ببریم، هر قهرمان شما را که بگویم عملکرد خوبی داشته است.

کوتوزوف در مورد موفقیت در کشتی تصریح کرد: اگر می‌خواهید موفق شوید باید مسیر سختی را انتخاب کنید که همه نمی‌خواهند آن را دنبال کنند. هرچه سختی بیشتری بکشی، پیروزی برایت شیرین‌تر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آرزوی هر کشتی گیری و من قهرمانی در المپیک است.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn