تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 13:26
52 بازدید
کد خبر : 346166

تنش جدید در سخنرانی پزشکیان توسط یک کارمند دانشگاه تهران /بگذارید من حرف بزنم و خواهشا جلسه را بهم نریزید/هنوز به آگاهی نرسیدیم که نظم را رعایت کنیم

تنش جدید در سخنرانی پزشکیان توسط یک کارمند دانشگاه تهران /بگذارید من حرف بزنم و خواهشا جلسه را بهم نریزید/هنوز به آگاهی نرسیدیم که نظم را رعایت کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنرانی «مسعود پزشکیان» به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، صبح امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ در جمع دانشجویان دانشگاه تهران آغاز و درحال برگزاری است. در همین راستا، پس از اینکه این جلسه با اعتراض برخی از دانشجویان همراه شد و رئیس‌جمهور از دانشجویان خواست تا یک نماینده را از بین خود انتخاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنرانی «مسعود پزشکیان» به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، صبح امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ در جمع دانشجویان دانشگاه تهران آغاز و درحال برگزاری است.

در همین راستا، پس از اینکه این جلسه با اعتراض برخی از دانشجویان همراه شد و رئیس‌جمهور از دانشجویان خواست تا یک نماینده را از بین خود انتخاب کنند تا پشت تریبون قرار بگیرد.

اما این پایان حاشیه سازی ها نبود. در حین سخنرانی پزشکیان، یکی از کارمندان دانشگاه تهران نیز مشغول اعتراض و صحبت کردن شد.

مسعود پزشکیان در واکنش به این اقدام اظهار داشت: لطفا بنشینید و بگذارید من حرف بزنم و خواهشا جلسه را بهم نریزید، در این جلسه که قرار نبود شما صحبت بکنید، وقتی شما نمی‌توانید نظم را رعایت کنید، یعنی ما هنوز به این فهم آگاهی نرسیدیم که در چارچوب یک برنامه مراعات کنیم.

وی در ادامه افزود: اگر می‌خواهید جلسه را بهم بزنید، من بروم و شما بیایید صحبت کنید، حتما جلسه بگذارید تا برای کارمندان هم صحبت کنیم.

۲۷۲۱۹

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn