تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 15:25
7 بازدید
کد خبر : 346287

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در چابهار / ۳۹ شناور توقیف شد

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در چابهار / ۳۹ شناور توقیف شد

بازدید:۱ صد آنلاین | فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف محموله میلیاردی ‌فرآورده‌های نفتی توسط دلاورمردان دریایی خبر داد و گفت: ۳۹ فروند شناور در این ارتباط توقیف شد. به گزارش صد آنلاین، سردار ‌رضا شجاعی‌ در تشریح این خبر گفت: ماموران پایگاه دریابانی چابهار از خروج چند فروند شناور حامل کالای قاچاق از

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در چابهار / ۳۹ شناور توقیف شد

بازدید:۱

صد آنلاین | فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف محموله میلیاردی ‌فرآورده‌های نفتی توسط دلاورمردان دریایی خبر داد و گفت: ۳۹ فروند شناور در این ارتباط توقیف شد.

به گزارش صد آنلاین، سردار ‌رضا شجاعی‌ در تشریح این خبر گفت: ماموران پایگاه دریابانی چابهار از خروج چند فروند شناور حامل کالای قاچاق از کشور مطلع شدند و سریعاً دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

 

 

 

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: پس از حضور دریابانان در محل، ۳۹ فروند شناور حامل سوخت و کالای قاچاق را مشاهده و با اقتدار آنها را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کردند: دریابانان در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف ۳۹ فروند قایق و دستگیری ۲۷ نفر متهم، مقدار ۵۷ هزار لیتر سوخت گازوئیل، بنزین مقدار هزار و ۱۶۰ لیتر و مقدار روغن خوراکی و مقدار ۱۰۰۰ لیتر روغن ماشین سنگین را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به ارزش بیش از ۳۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال کالاهای مکشوفه، خاطر نشان کرد: کالاهای کشف شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار “شجاعی” در خاتمه خاطر نشان کرد: دریابانان با عزم مصمم و اراده پولادین در پاسداری از مرزهای شهرستان و مبارزه بی امان با پدیده قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت غیرقانونی را به احدی نخواهند داد.

فارس

 

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn