تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 15:48
11 بازدید
کد خبر : 346313

مهندس جنگنده های اف۳۵ کیست؟

مهندس جنگنده های اف۳۵ کیست؟

شرکت لاکهید مارتین ، سازنده جنگنده F-۳۵ از حضور یک متخصص مهندسی نرم‌افزار به‌عنوان مسئول جدید برنامه این جنگنده خبر داد. لاکهید مارتین به‌تازگی یک متخصص مهندسی نرم‌افزار را به‌عنوان مسئول برنامه جنگنده F-۳۵ خود قرار می‌دهد، چرا که مدیر فعلی آماده بازنشستگی است. چانسی مکینتاش، روز چهارشنبه اعلام کرد که در ۱ دسامبر به

شرکت لاکهید مارتین ، سازنده جنگنده F-۳۵ از حضور یک متخصص مهندسی نرم‌افزار به‌عنوان مسئول جدید برنامه این جنگنده خبر داد.

مهندس جنگنده های اف35 کیست؟مهندس جنگنده های اف35 کیست؟

لاکهید مارتین به‌تازگی یک متخصص مهندسی نرم‌افزار را به‌عنوان مسئول برنامه جنگنده F-۳۵ خود قرار می‌دهد، چرا که مدیر فعلی آماده بازنشستگی است. چانسی مکینتاش، روز چهارشنبه اعلام کرد که در ۱ دسامبر به عنوان مدیر کل برنامه F-۳۵ جنگنده فعالیت خواهد کرد. بریجید لاودردیل، که در حال حاضر برنامه F-۳۵ لاکهید را اداره می‌کند، پس از ۳۸ سال کار در این شرکت، در پایان سال بازنشسته خواهد شد.

 

به گزارش ایران جیب از خبرآنلاین، مکینتاش پیش از این معاون رئیس و مدیر کل سیستم‌های جنگ یکپارچه و سنسور‌ها برای لاکهید مارتین بود. در این مدت، مکینتاش بر توسعه نرم‌افزار برای سیستم تسلیحاتی Aegis و همچنین مدیریت دفاع موشکی، رادار، انرژی هدایت‌شده و برنامه‌های یکپارچه‌سازی سیستم‌های جنگی نظارت داشت.

 

علاوه بر همکاری با برنامه‌های F-۳۵ و Aegis، دوره تصدی مکینتاش در لاکهید شامل نظارت بر مدیریت برنامه و پروژه، مهندسی نرم‌افزار، مهندسی سیستم‌ها و طراحی آویونیک برای هواپیما‌های F-۲۲ رپتور، C-۵ Galaxy، P-۳ Orion و S-۳ Viking بوده است.

 

برنامه F-۳۵ با مشکلات نرم‌افزاری خود دست و پنجه نرم کرده است که عامل اصلی در توقف تحویل یک ساله اخیر بود. از ژوئیه ۲۰۲۳، پنتاگون از پذیرش تحویل F-۳۵‌های جدید که قرار بود مشمول یک ارتقا به نام Technology Refresh ۳ یا TR-۳ شوند (ارتقای نمایشگرها، حافظه کامپیوتر و ارائه قدرت پردازش بهتر)، خودداری کرد.

 

این ارتقا با مشکلاتی در نرم‌افزار و ادغام با سخت‌افزار جدید F-۳۵ همراه بود. این امر، همراه با تأخیر‌های سخت‌افزاری، باعث توقف تحویل شد و ده‌ها جنگنده را در مرکز فورت ورث تگزاس ذخیره کرد. احتمالاً تحویل این جنگنده‌ها تا سال ۲۰۲۵ طول خواهد کشید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn