تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 15:54
10 بازدید
کد خبر : 346319

حضور ۸۰ تاجر هویت دار در نمایشگاه بین‌المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه در مشهد

حضور ۸۰ تاجر هویت دار در نمایشگاه بین‌المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه در مشهد

رمضان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار  جام جم در گرگان اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان در مشهد که یک تا چهار آبانماه برگزار می شود، فرصت بسیار خوبی برای فعالان اقتصادی ترکمنستان و تجار و بازرگانان عضو‌ اتاق مشترک ایران و ترکمنستان است. رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان

رمضان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار  جام جم در گرگان اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان در مشهد که یک تا چهار آبانماه برگزار می شود، فرصت بسیار خوبی برای فعالان اقتصادی ترکمنستان و تجار و بازرگانان عضو‌ اتاق مشترک ایران و ترکمنستان است.

رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان افزود: مدت ها قبل تفاهمی با برگزار کنندگان این نمایشگاه داشتیم و امروز استقبال خوبی را از سوی ترکمنستان شاهدیم.
وی گفت: اتاق بازرگانی ترکمنستان و اتحادیه کارآفرینان و صنعتگران ترکمنستان حضور حداکثری در این نمایشگاه خواهند داشت و تجار هم تلاش دارند تا سفرهای خود را به این بازه زمانی موکول کنند.

وی بیان کرد: هیات ۱۵۰ نفری در نمایشگاه اکسپو موجب افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی صادرات به ترکمنستان طی ۶ ماه گذشته شد و بنده اطمینان دارم با اتفاقات دو ماه اخیر جهشی را در تعاملات صادراتی شاهد خواهیم بود.

بهرامی با بیان اینکه این قبیل رویداد ها باید بیش از این در شهر مشهد برگزار شود، گفت: تولید کنندگان شناخت زیادی روی صادر کنندگان ندارند و این یک خلا محسوب می شود که اتاق مشترک می تواند این موضوع را حل کند.

رئیس اتاق مشترک ایران و ترکمنستان افزود: به تولید کنندگان و صادرکنندگانی که زمینه صادرات به ترکمنستان را دارند توصیه می کنم از این نمایشگاه بازدید کنند و حضور فعال داشته باشند.

بهرامی گفت: ۸۰ تاجر هویت دار و مورد تایید اتاق بازرگانی که با ایران تجارت می کنند در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn