تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 15:56
13 بازدید
کد خبر : 346320

هشدار بایدن به اسرائیل – آفتاب نو

هشدار بایدن به اسرائیل – آفتاب نو

به گزارش آفتاب نو، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از رژیم اسرائیل خواسته تا اقداماتی را که موجب ضربه‌زدن به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان می‌شود را متوقف کند. به گزارش میدل ایست مانیتور، بایدن در اظهاراتی از رژیم اسرائیل خواسته است تا اقدامی علیه نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان انجام ندهد.

به گزارش آفتاب نو، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از رژیم اسرائیل خواسته تا اقداماتی را که موجب ضربه‌زدن به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان می‌شود را متوقف کند.

به گزارش میدل ایست مانیتور، بایدن در اظهاراتی از رژیم اسرائیل خواسته است تا اقدامی علیه نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان انجام ندهد.

او در پاسخ به سوالات خبرنگاران در این مورد که آیا خواستار توقف اقدامات رژیم صهیونیستی علیه امنیت نیروهای حافظ صلح در منطقه است یا خیر عنوان کرد: قطعا و یقینا.

اظهارات بایدن پس از آن مطرح شد که به گفته خبرگزاری ملی لبنان خبر داد، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به یکی از مقرهای نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان حمله و یک پست دیده‌بانی متعلق به این نیروها در لبنان را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری ملی لبنان، تحت تاثیر این حادثه، دو تن از نیروهای مذکور تحت تاثیر گلوله باران شدید نیروهای رژیم صهیونیستی مجروح شده‌اند.

رژیم اسرائیل از تاریخ ۲۳ سپتامبر حملات هوایی گسترده‌ای را در سراسر لبنان انجام داده است و تحت تاثیر جنایات این رژیم، تاکنون بیش از ۲ هزار و ۸۳ نفر در لبنان شهید شده‌اند و ۹ هزار و ۸۶۹ نفر دیگر هم مجروح شده‌اند.

جنایات رژیم صهیونیستی در حالی در لبنان رو به گسترش است که این رژیم طی جنگ یک ساله خود علیه مردم فلسطین در نوار غزه جان بیش از ۴۲ هزار نفر را گرفته است که از این تعداد شمار زیادی زنان و کودکان فلسطینی بوده‌اند.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn