تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 15:59
21 بازدید
کد خبر : 346322

شایعاتی عجیب پیرامون مصدومیت اوستون اورونوف

شایعاتی عجیب پیرامون مصدومیت اوستون اورونوف

در شرایطی که اوستون اورونوف به دلیل مصدومیت دیدار پرسپولیس – چادرملو را از دست داد، در دیدار تیم ملی کشورش مقابل ازبکستان به میدان رفت تا این موضوع شایعاتی را در مورد او ایجاد کند. حتی در اتفاقی عجیب و باورنکردنی جواد خیابانی روی آنتن زنده اعلام کرد که اورونوف در بازی پرسپولیس خودش

در شرایطی که اوستون اورونوف به دلیل مصدومیت دیدار پرسپولیس – چادرملو را از دست داد، در دیدار تیم ملی کشورش مقابل ازبکستان به میدان رفت تا این موضوع شایعاتی را در مورد او ایجاد کند. حتی در اتفاقی عجیب و باورنکردنی جواد خیابانی روی آنتن زنده اعلام کرد که اورونوف در بازی پرسپولیس خودش را به مصدومیت زد تا آماده به ازبکستان برود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ دکتر فرید زرینه در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این خصوص اظهار داشت: اوستون ارونوف که در هنگام گرم کردن پیش از بازی، با مصدومیت مواجه شد، شکی نیست که در مصدومیت به سر می‌برد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه؛ چرا اوستون ارونوف در تیم ملی ازبکستان بازی کرد، عنوان کرد: شما می‌دانید که قطعا بازیکن تحت امر و دستور سرمربی، کادر فنی و کادر پزشکی تیم است و مجبور است که هر دستوری را اطاعت کند و اگر این کار را نکند، به نوعی تمرد محسوب شده و بی‌شک، بازیکن هیچ تقصیری نداشته است.

رئیس کمیته پزشکی پرسپولیس عنوان کرد: سوابق ارونوف کاملا مشخص و موید این مسئله است که ایشان همیشه با دل و جان در اختیار تیم پرسپولیس بوده و بارها ثابت کرده است که با تمام توان به میدان رفته است و نقش بسزا و مهمی در قهرمانی سال گذشته پرسپولیس داشته است.

دکتر زرنه در پایان گفت: بنده به عنوان یک طرفدار باسابقه و قدیمی پرسپولیس فکر می‌کنم که ما باید احترام این بازیکن ملی‌پوش را حفظ کنیم و بپذیریم که ایشان دلش با پرسپولیس است و حمایتش کنیم و قبول کنیم که این، چیزی بوده که سرمربی از ایشان خواسته و قاعدتا سرمربی از ایشان خواسته به میدان برود. من فکر می‌کنم که تقصیر ارونوف نیست و قصور و اشتباهی از سوی او صورت نگرفته است.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn