تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 17:12
9 بازدید
کد خبر : 346393

پوستر و مصاحبه جنجالی دردسرساز شد/ احضار نصیرزاده و زنوزی به کمیته اخلاق

پوستر و مصاحبه جنجالی دردسرساز شد/ احضار نصیرزاده و زنوزی به کمیته اخلاق

جامعه ورزشی آفتاب نو: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد را به دلیل پوستر جنجالی این باشگاه پس از بازی ایران – ازبکستان و مالک تراکتور را به دلیل اظهاراتش درباره رای کمیته وضعیت در پرونده بیرانوند احضار کرد. به گزارش آفتاب نو،با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هوشنگ نصیرزاده

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد را به دلیل پوستر جنجالی این باشگاه پس از بازی ایران – ازبکستان و مالک تراکتور را به دلیل اظهاراتش درباره رای کمیته وضعیت در پرونده بیرانوند احضار کرد.

به گزارش آفتاب نو،با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به همراه مدیر روابط عمومی این باشگاه به این کمیته احضار شدند. به نظر می‌رسد دلیل احضار این دو نفر به خاطر انتشار پوستری از سوی باشگاه فولاد با تصویر یوسوپوف، دروازه‌بان فولاد و تیم ملی ازبکستان بود. در این پوستر که به دلیل درخشش این دروازه‌بان مقابل تیم ملی ایران بود نوشته شده بود: “عقاب فولادی، خوش درخشیدی.” باشگاه فولاد دقایقی پس از انتشار، این پوستر را حذف کرد.

همچنین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور تبریز را جهت ادای پاره‌ای از توضیحات احضار کرد. دلیل احضار مالک تراکتور، اظهارات تند دیشب (جمعه) او در واکنش به صدور رای کمیته وضعیت علیه علیرضا بیرانوند بود.

بیشتر بخوانید:

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn