تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 17:24
53 بازدید
کد خبر : 346403

معرفی ۲ گزینه خارجی و جدید باشگاه استقلال برای جانشینی نکونام

معرفی ۲ گزینه خارجی و جدید باشگاه استقلال برای جانشینی نکونام

 فوتبال ۳۶۰: بعد از شکست مذاکرات با پل لوگوئن، تلاش آبی‌ها برای استخدام سرمربی خارجی همچنان ادامه دارد. استقلالی‌ها در حال گذراندن فصلی پرماجرا و البته پراتفاق هستند که بدون‌شک مهم‌ترین اتفاق، قطع همکاری آبی‌ها با جواد نکونام است؛ سرمربی‌ای که پیش از شروع فصل جدید بحث قطع همکاری‌اش با استقلال مطرح بود، اما سرانجام

 فوتبال ۳۶۰: بعد از شکست مذاکرات با پل لوگوئن، تلاش آبی‌ها برای استخدام سرمربی خارجی همچنان ادامه دارد.

معرفی ۲ گزینه خارجی و جدید باشگاه استقلال برای جانشینی نکونام

استقلالی‌ها در حال گذراندن فصلی پرماجرا و البته پراتفاق هستند که بدون‌شک مهم‌ترین اتفاق، قطع همکاری آبی‌ها با جواد نکونام است؛ سرمربی‌ای که پیش از شروع فصل جدید بحث قطع همکاری‌اش با استقلال مطرح بود، اما سرانجام او کارش را روی نیمکت آبی‌ها در لیگ بیست‌وچهارم آغاز کرد ولی عدم کسب نتایج لازم باعث شد تا طرفین به سوی قطع همکاری توافقی بروند و بعد از جدال استقلال در قطر مقابل السد و باخت ۲گله آبی‌ها بود که استعفای نکونام رسماً پذیرفته شد و همکاری او با استقلالی‌ها پایان یافت.

 

مدیران باشگاه استقلال بعد از پایان همکاری با نکونام وعده انتخاب یک سرمربی اسم‌ورسم‌دار خارجی را دادند؛ آن‌هم در حالی‌که در تقابل با هوادار، سهراب بختیاری‌زاده در نقش سرمربی موقت روی نیمکت آبی‌ها حضور یافت. در روز‌های گذشته نام گزینه‌های مختلفی از جمله آندره‌آ استراماچونی، ریکاردو سا پینتو، خولیو ولاسکوئز و فیلیپ مونتانیه در حوالی نیمکت استقلال مطرح شد، اما با هیچ‌کدام از این گزینه‌ها، مذاکرات به مرحله نهایی نرسید و با وجود گذشت بیش از ۱۰ روز از پذیرش استعفای جواد نکونام، همچنان خبری از انتخاب جانشین رسمی نیست و گمانه‌زنی‌ها ادامه دارند!

 

لوگوئن، جدی‌ترین گزینه‌ای منتفی شد!
استقلالی‌ها البته در روز‌های گذشته جدی‌ترین مذاکرات را با پل لوگوئن داشتند؛ سرمربی سابق لیون و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه که سابقه هت‌تریک قهرمانی در لیگ یک فرانسه را همراه با تیم لیون در کارنامه‌اش دارد. در حالی‌که به نظر می‌رسید به‌زودی مراسم معارفه لوگوئن انجام می‌شود، اما روز گذشته، مدیرعامل استقلال در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرد که علی‌رغم توافقات انجام‌شده، در آستانه نهایی‌شدن سفر پل لوگوئن به تهران، این سرمربی باتجربه به دلیل تحولات منطقه به درخواست آبی‌پوشان پایتخت پاسخ منفی داده و از سفر به تهران منصرف شده است تا همچنان دوران بلاتکلیفی نیمکت آبی‌ها ادامه‌دار باشد.

توافق با خمس؟ دور از ذهن و بعید!
مدیران باشگاه استقلال بعد از منتفی‌شدن همکاری با پل لوگوئن حالا مشغول بررسی شرایط دیگر سرمربیان آزاد و بدون تیم هستند. در این میان، نام پاکو خمس، سرمربی سابق تراکتور در کنار لارنسیو رگکامف سکان‌دار پیشین الهلال به میان آمده است. خمس بعد از روز‌های پرفرازونشیبی که در تراکتور داشت، به دلیل تحولات منطقه از تراکتور جدا شد و همین مسئله باعث‌شده پروژه بازگشت او به فوتبال ایران و حضورش در تیم استقلال در هاله‌ای از ابهام باشد. البته شرایط رگکامف متفاوت است و او در حالی‌که به ادعای خبرنگاران نزدیک به باشگاه کاردیف، پیشنهاد هدایت این تیم انگلیسی را هم روی میز خود می‌بیند، چراغ سبز اولیه را برای حضور در استقلال داده است.

 

تصمیم کاکوتا (ستاره استقلال) در پی درخواست سفارت فرانسه برای ترک ایران

 

مذاکره استقلال با بک سرمربی رومانیایی؛ لارنسیو ریجکمپ کیست؟ / کارنامه عجیب یک اخراجی!

 

رگکامف و ماجراجویی جدید در آسیا؟
لارنسیو رگکامفِ رومانیایی و ۴۹ ساله تجربه سرمربیگری در تیم‌های مختلفی، چون استوا‌بخارست رومانی، الهلال و الاهلی عربستان، الوحده و الوصل امارات و البته نفتچی باکو را در کارنامه‌اش دارد و فصل گذشته سکان‌دار تیم الطائی عربستان بود که روز‌های خوبی را در این تیم نگذراند. گفته می‌شود که رگکامف از سوی مدیربرنامه مورداعتماد مدیران باشگاه استقلال معرفی‌شده و توافق با این سرمربی رومانیایی که با جوِ فوتبال آسیا هم آشنا است، دور از ذهن نیست و باید دید طی ۴۸ ساعت آتی، آیا مذاکرات با رگکامف نهایی می‌شود یا همچنان وضعیت نیمکت آبی‌ها نابسامان می‌ماند و آنها به سراغ دیگر بررسی شرایط گزینه‌ها خواهند رفت.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn