تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 18:01
10 بازدید
کد خبر : 346439

قیمت دلار نیمایی صعود کرد

قیمت دلار نیمایی صعود کرد

به گزارش نبض بازار، تحلیلگران فنی معتقدند که ادامه روند فعلی قیمت دلار ممکن است باعث نزدیک شدن این ارز آمریکایی به سطوح حمایتی شود. در روز‌های اخیر، بازار ارز شاهد کاهش نوسانات و تأثیر کمتر اخبار منفی بوده است که این موضوع برخی از سرمایه‌گذاران را به فروش دارایی‌های خود ترغیب کرده است. قیمت

به گزارش نبض بازار، تحلیلگران فنی معتقدند که ادامه روند فعلی قیمت دلار ممکن است باعث نزدیک شدن این ارز آمریکایی به سطوح حمایتی شود. در روز‌های اخیر، بازار ارز شاهد کاهش نوسانات و تأثیر کمتر اخبار منفی بوده است که این موضوع برخی از سرمایه‌گذاران را به فروش دارایی‌های خود ترغیب کرده است.

قیمت رسمی اعلام شده توسط بانک مرکزی امروز (شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳) برای هر دلار آمریکا به صورت اسکناس به ۵۰ هزار و ۴۲ تومان و برای حواله به ۴۷ هزار و ۷۵۰ تومان رسید.

بیشتر بخوانید

امروز (شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳) در سامانه نیما هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش ۵۷ تومانی نسبت به روز کاری قبل، به نرخ ۵۰ هزار و ۴۲ تومان و حواله دلار آمریکا نیز با افزایش ۱۴۶ تومانی به نرخ ۴۷ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نیز با افزایش ۲۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل به ۵۴ هزار و ۷۵۵ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۵۲ هزار و ۲۴۷ تومان رسیده است. نرخ سایر ارز‌ها و تغییرات آن به تفصیل در جدول زیر آمده است:
قیمت دلار نیمایی صعود کرد
منبع: مهر

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn