تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 18:05
10 بازدید
کد خبر : 346442

جاهای دیدنی چالوس در فصل پاییز (دریاچه ها و مرداب ها) / جلبک روشون صورتیشون کرده

جاهای دیدنی چالوس در فصل پاییز (دریاچه ها و مرداب ها) / جلبک روشون صورتیشون کرده

شایانیوز- کم بهمون نگفتن که این دنیا فانیه و چیزی در اون موندگار نیستن ولی خب هر کس دوست داره که در این دنیا یه ردی از خودش باقی بذاره حالا حتما نیازی به این که همه ی مردم دنیا شما رو  بشناسن نیست ولی خب حداقل بعد از رخت بستن از این دنیا چهار نفر

شایانیوز- کم بهمون نگفتن که این دنیا فانیه و چیزی در اون موندگار نیستن ولی خب هر کس دوست داره که در این دنیا یه ردی از خودش باقی بذاره حالا حتما نیازی به این که همه ی مردم دنیا شما رو  بشناسن نیست ولی خب حداقل بعد از رخت بستن از این دنیا چهار نفر تو فک و فامیل باشن که آدم رو یادشون بمونه و خب یکی از راه هایی که میشه این رد رو از خودمون به جا بذاریم خلق خاطرات خوش برای دیگران هست طوری که با یادآوری خاطراتی که از ما دارن لبخند به لب بیارن و ازمون به نیکی یاد کنن که خب یکی از راه های ساخت خاطرات خوب رفتن به سفر با اون ها هست البته که حالا میگیم سفر یه عده فکر میکنن که قرار هست شما دست اطرافیان رو بگیرید و ببرید سفر آنتالیا در حالی که اینطور نیست.

بلکه شما میتونید برنامه ریزی برای سفرهای یه روزه و کوتاه داشته باشید که در حد پیک نیک باشن مثلا میتونید با پیدا کردن زیباترین روستاهای اطراف تهران با اطرافیان برای بازدید از این روستاها برنامه ریزی کنید و برید که ثبت خاطره داشته باشید طوری که بعد از مدت ها هم هر موقع صحبتش شد همه با هم بگید که خوش گذشت و دیگران بابت این که شما یه همچین مقصدهایی برای گشتن پیدا و گلچین کردید ازتون تشکر کنن. البته که شاید با شروع پاییز و رفتن به سرما اینطور فکر کنید که خبری از تفریح و گشت و گذارهای اینطوری نخواهد بود در حالی که اتفاقا در این فصل باید بزنید به دل طبیعت تا ببینید فصل عاشقان چطور دلبری میکنه و خب بیشتر اهالی تهران و کرج هم پاتوقشون جاده چالوس و خود چالوس هست برای گشت و گذارهای کوتاه که خب در صورتی که شما از این دسته از افراد هستید میخواهیم بهتون جاهای دیدنی چالوس در فصل پاییز رو معرفی کنیم تا با سر زدن به اون ها کیفیت پیک نیکتون رو بیشتر کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا برای این که به عنوان یه فردی که لوکیشن های ناب رو به فامیل معرفی میکنه شناخته بشید، این مقاصد رو بشناسید و بهشون پیشنهاد بدید.

جاهای دیدنی چالوس در فصل پاییز

مرداب هسل

مرداب هسل یا همون تالاب کنیچال رو میشه یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی توی چالوس بشمار آوورد که توی فصل پاییز میتونه بی نهایت زیبا و دیدنی باشه طوری که با دیدنش قند تو دلتون آب بشه چرا که این مرداب در دل جنگل های انبوه چالوس قرار گرفته و با هر تغییر فصلی که رخ میده شما میتونید شاهد رنگین کمانی از رنگ ها در سطح اون باشید. همچنین لایه ی نازکی از جلبک که سطح آب این مرداب رو میپوشونه توی فصل های مختلف به رنگ های متنوعی مثل نارنجی، سبز، صورتی و قرمز درمیاد و یه منظره ی رویایی خلق میکنه. 

در اصل از این تغییر رنگ فصلی مرداب میشه به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل جذابیت اون یاد کرد که افراد زیادی رو برای دیدنش ترغیب میکنه.

جاهای دیدنی چالوس در فصل پاییز

مرداب کندوچال

تو دل جنگل انبوه فین چالوس یه مرداب زیبا به اسم کندوچال وجود داره که عمقش حدود چهار الی پنج متر هست و به قدری پوشش گیاهی خاص و  متنوعی داره که احساس میکنید در یه تکه از بهشت قرار گرفتید. شما همچنین در این مرداب میتونید گونه های جانوری مختلف رو مشاهده کنید که این موضوع به زیبایی هر چه بیشتر این فضا افزوده به همین دلیل این مرداب در فصل پاییز تبدیل شده به یکی از بهترین مقاصد برای افرادی که در این فصل میخوان شاهد زیبایی بی امان طبیعت باشن.

چرا که ترکیب رنگ های پاییزی همراه با آب زلال مرداب یه منظره ی خیره کننده ای خلق میکنه که هرگز از یادتون نخواهد رفت پس در صورتی که تا چالوس رفتید اگر از این مرداب دیدن نکنید میشه گفت که باخت بزرگی دادید.

جاهای دیدنی چالوس در فصل پاییز

دریاچه سد دریوک

یکی دیگه از جاهای دیدنی چالوس که پیشنهاد میکنیم تو فصل پاییز حتما برای دیدنش برید دریاچه سد دریوک هست که در دامنه ی کوه دال کمر قرار داره و توی فصل پاییز میتونه با رنگ های متنوع درختانی که احاطه اش کردن یه منظره ی به شدت رویایی و دلبرانه بسازه طوری که هر بیننده ای رو مات و مبهوت خودش کنه.

اما زیبایی های این دریاچه همین جا تموم میشه و شما میتونید توی پاییز شاهد پرنده های مهاجری باشید که به این دریاچه کوچ میکنن مثل مرغابی ها و غازها که زیبایی فضا رو به عرش اعلا میرسونن.

جاهای دیدنی چالوس در فصل پاییز

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn