تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 18:18
16 بازدید
کد خبر : 346459

جشن خودمانی کارکنان پرسپولیس به افتخار مدیرعامل

جشن خودمانی کارکنان پرسپولیس به افتخار مدیرعامل

جامعه ورزشی آفتاب نو: کارکنان باشگاه امروز (شنبه) با تدارک مراسم و تهیه کیک، یک هزار روز مدیریت مدیرعامل باشگاه را جشن گرفتند و از زحمات و تلاش‌های او تقدیر کردند. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کارکنان باشگاه، امروز با حضور معاونان و مدیران برای رضا درویش یک غافلگیری داشتند و با تدارک کیک

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کارکنان باشگاه امروز (شنبه) با تدارک مراسم و تهیه کیک، یک هزار روز مدیریت مدیرعامل باشگاه را جشن گرفتند و از زحمات و تلاش‌های او تقدیر کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کارکنان باشگاه، امروز با حضور معاونان و مدیران برای رضا درویش یک غافلگیری داشتند و با تدارک کیک و یک برنامه خودمانی به دیدار وی رفتند تا به بهانه تبریک بیش از یک هزار روز فعالیت در باشگاه پرسپولیس، هم خسته نباشید بگویند و هم بابت زحمات، تلاش‌ها و فشارهایی که برای موفقیت پرسپولیس متحمل شد، قدردانی کنند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس؛ در مدت فعالیت خود، دو قهرمانی لیگ‌ خلیج فارس، قهرمانی جام حذفی، قهرمانی سوپر جام و سه گانه قهرمانی را تجربه کرده است. بیش از دو دهه بود که پرسپولیس هر بار به قهرمانی لیگ رسید، مدیران عامل خود را در مواجهه با تبعات و حاشیه‌های بعد از قهرمانی‌ها، تغییر یافته می‌دید. این طلسم با درایت مسوولان، صبوری و حمایت بخش کثیر هواداران و البته انعطاف و مدیریت رضا درویش بالاخره در این دوره شکسته شد در حالی که خاطرات روزهای سخت تغییرات مدیریتی به فاصله هر چند ماه و گاه حضور هم‌زمان دو مدیرعامل را را به یاد داریم و از سر گذرانده‌ایم. شاید یکی از مهم‌ترین ره‌آوردهای پرسپولیس در این یک هزار روز، دادن فرصت و کمک به هم برای ترمیم کمبودها و زخم‌ها بود. کاری که به خوبی آن را آموخته‌ایم.
پرسپولیس و هوادارانش از مسیری بسیار سخت، دشوار و صعب‌العبور گذشته‌اند تا اکنون به نقطه‌‌ای که در آن قرار دارند، برسند. این مسیر درس‌های زیادی برای ما داشت که مهم‌ترین آن‌ها حفظ ثبات تا حد ممکن و پشتیبانی از یکدیگر به ویژه در روزهای سخت برای حفظ انسجام و همبستگی بوده است.
البته کارکنانی که در این تصویر یادگاری می‌بینید تنها بخشی از تلاشگران باشگاه پرسپولیس هستند که در آن لحظات امکان حضور داشتند و بسیاری نیز در ساختمان مرکزی باشگاه و در ورزشگاه‌‎های شهید کاظمی و شهید درفشی‌فر در حال انجام مسوولیت‌ها بودند که همیشه اولویت نخست در باشگاه پرسپولیس است.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn