تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 20:06
8 بازدید
کد خبر : 346556

مورد عجیب در فوتبال ایران؛ سه سوئیت و سه اتومبیل در اختیار آقای مدیرعامل!

مورد عجیب در فوتبال ایران؛ سه سوئیت و سه اتومبیل در اختیار آقای مدیرعامل!

به گزارش آفتاب نو، پیش از این شنیده بودیم مدیرعاملی یک چک را دو بار از خزانه باشگاه نقد کرده و یا دیگری حتی هزینه خرید جوراب‌هایش را هم گردن تیمش انداخته اما حالا به یک مورد جدید برخوردیم. شنیده‌ها حاکی از آن است مدیرعامل یک تیم که چند وقتی می‌شود این پست را تحویل

به گزارش آفتاب نو، پیش از این شنیده بودیم مدیرعاملی یک چک را دو بار از خزانه باشگاه نقد کرده و یا دیگری حتی هزینه خرید جوراب‌هایش را هم گردن تیمش انداخته اما حالا به یک مورد جدید برخوردیم. شنیده‌ها حاکی از آن است مدیرعامل یک تیم که چند وقتی می‌شود این پست را تحویل گرفته، برای خودش و همسرش و فرزندنش سه سوئیت جداگانه با هزینه باشگاه تهیه کرده و البته ۳ خودروی متفاوت هم در اختیار او و اعضای خانواده‌اش قرار گرفته است! این درحالی است که هنوز حتی پاسخ استعلام او برای تصدی این پست اعلام نشده و حضورش به عنوان مدیرعامل هنوز قانونی نیست.

هرچند این فرد مدعی است دلیل تاخیر در استعلامات مربوطه این است که وی همزمان گزینه مدیریت یک باشگاه دیگر نیز بوده و آن ها هم اقدام به گرفتن استعلام کرده‌اند و همین موضوع باعث پیچیدگی و دیر آمدن جواب شده اما واقعیتی که از داخل خود باشگاه مطرح شده، این است که طولانی شدن این پروسه ارتباطی با مسائل دیگر ندارد و پای یک مشکل اساسی در میان است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn