تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 20:43
8 بازدید
کد خبر : 346582

نروژ حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد

نروژ حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد

وزیر خارجه نروژ طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، این جنگ را «وحشیانه» خواند و خواستار توقف نقض قوانین جنگ از سوی این رژیم شد. به گزارش خبرگزاری آنا، اسپن بارت ایدی در بیانیه‌ای گفت: «جنگ وحشیانه اسرائیل در غزه شامل حملات بی‌رویه و نامتناسب و همچنین اقداماتی است که مردم

وزیر خارجه نروژ طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، این جنگ را «وحشیانه» خواند و خواستار توقف نقض قوانین جنگ از سوی این رژیم شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، اسپن بارت ایدی در بیانیه‌ای گفت: «جنگ وحشیانه اسرائیل در غزه شامل حملات بی‌رویه و نامتناسب و همچنین اقداماتی است که مردم را از دریافت کمک‌های بشردوستانه باز می‌دارد.»

وی افزود که مقامات رژیم اسرائیل از ارسال غذا و کمک‌های ضروری به دست مردم فلسطین و نیز از دسترسی به غذا و کمک‌های اضطراری ضروری جلوگیری می‌کنند. و بدون دسترسی به کمک‌های بشردوستانه و ارسال مواد غذایی مردم فلسطین تا چند ماه دیگر دچار قحطی کامل خواهند شد.

وزیر خارجه خاطرنشان کرد: غیرنظامیان، بیماران و مجروحان باید از حمایت، غذا و کمک‌های پزشکی ضروری برخوردار شوند و  آزادی اسرای صهیونیست نزد حماس و کمک‌های اضطراری کافی برای مردم غزه اولین گام مهم است . البته آتش‌بس به‌تنهایی راه‌حل نیست و برای ثبات و امنیت پایدار نیاز به ایجاد و برقراری راه‌حل دو کشوری و احترام به قوانین بین‌المللی است.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn