تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 21:10
8 بازدید
کد خبر : 346601

داستان انتخاب ایمان اسفندی برای نقش ازرا بریجر در «جنگ ستارگان»

داستان انتخاب ایمان اسفندی برای نقش ازرا بریجر در «جنگ ستارگان»

ایمان اسفندی، ستاره ایرانی سریال جنگ ستارگان (Star Wars)، به تازگی داستان جالب گرفتن نقش «ازرا بریجر» در سریال آسوکا (Ahsoka) شبکه دیزنی پلاس را تعریف کرده است. او توضیح داده که چگونه با این نقش آشنا شده و در نهایت موفق شد که آن را به دست آورد. شخصیت ازرا برای اولین بار در

ایمان اسفندی، ستاره ایرانی سریال جنگ ستارگان (Star Wars)، به تازگی داستان جالب گرفتن نقش «ازرا بریجر» در سریال آسوکا (Ahsoka) شبکه دیزنی پلاس را تعریف کرده است. او توضیح داده که چگونه با این نقش آشنا شده و در نهایت موفق شد که آن را به دست آورد.

شخصیت ازرا برای اولین بار در سریال انیمیشنی جنگ ستارگان شورشیان (Star Wars Rebels) در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. او یک یتیم در سیاره «لوثال» بود که به گروهی از شورشیان پیوست و در مبارزه با امپراتوری شرکت کرد. ازرا در این مسیر یک خانواده جدید پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد که راه یک «جدای» را دنبال کند. در سریال آسوکا، ازرا پس از گم شدنش در تلاش برای آزادسازی سیاره خود، دوباره در سیاره‌ای به نام «پریدیا» پیدا می‌شود.

اسفندی در مصاحبه‌ای با کتی ساکهوف، بازیگر دیگر جنگ ستارگان، درباره انتخاب شدنش برای این نقش صحبت کرده است. او گفت که در ابتدا تنها از طریق فیلم‌های حماسه اسکای‌واکر با این فرانچایز آشنایی داشته؛ اما زمانی که بحث‌هایی در فضای مجازی درباره اینکه چه کسی باید نقش ازرا را در لایو اکشن بازی کند دید، به نقش ازرا علاقه‌مند شد.

اسفندی بعد از تماشای سریال شورشیان و برقراری ارتباط بیشتر با شخصیت ازرا، از مدیر برنامه ها و نمایندگان خود خواست که هر فراخوان بازیگری مرتبط را پیگیری کنند. او به آن ها تأکید کرد که این نقش برایش اهمیت زیادی دارد. اسفندی پس از شش ماه انتظار، برای شرکت در آزمون بازیگری این نقش دعوت شد و تنها با یک ویدیو به هدف خود رسید.

اهمیت نقش‌آفرینی ایمان اسفندی برای «جنگ ستارگان»

حضور اسفندی در نقش ازرا بریجر در سریال آسوکا یکی از نقاط قوت این سریال است. این نقش نه‌تنها پایان دلخواه بسیاری از طرفداران جنگ ستارگان شورشیان را به ارمغان آورد، بلکه اسفندی ثابت کرد که انتخاب ایده‌آلی برای این نقش بوده است.

اسفندی به خوبی توانست بلوغ و رشد شخصیت ازرا را در فصل های آخر سریال به نمایش بگذارد و نشان داد که چگونه ازرا به یک شوالیه کامل تبدیل شده است. با وجود انزوایی که ازرا تجربه کرده، شخصیت او تغییر منفی نداشته و همچنان شوخ‌طبعی و وفاداری به خانواده‌اش پابرجاست.

علاوه بر این، اسفندی در خارج از صحنه نیز با جامعه طرفداران جنگ ستارگان ارتباط زیادی داشته است. او از طریق شبکه‌های اجتماعی و حضور در کنوانسیون‌ها با طرفداران در ارتباط بوده؛ حتی پیش از اینکه به طور رسمی نقش ازرا را بگیرد. چنین ارتباطاتی باعث شده که جامعه طرفداران او را به عنوان بازیگر نقش ازرا بپذیرند و اسفندی به خوبی جایگاه خود را در این نقش پیدا کرده است.

نقش ایمان اسفندی به عنوان ازرا بریجر

با توجه به تلاش‌های زیاد ایمان اسفندی، او انتخاب ایده‌آلی برای ایفای نقش قهرمان لوثال بوده است. او با عشق و علاقه فراوان این نقش را پذیرفته و تمام تلاش خود را کرده تا شخصیت ازرا را به بهترین شکل ممکن روی صفحه نمایش به تصویر بکشد. او توانسته تاریخچه این شخصیت را از دنیای انیمیشن به لایو اکشن بیاورد و ارتباط عمیقی با مخاطبان برقرار کند.

انتخاب اسفندی برای ایفای نقش ازرا در سریال آسوکا یکی از موفقیت‌های بزرگ دیزنی پلاس در دنیای جنگ ستارگان است؛ چراکه این انتخاب به خوبی میراث این شخصیت را ادامه می‌دهد و از جلب رضایت طرفداران فراتر رفته است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn