تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 21:59
22 بازدید
کد خبر : 346643

حمله لیگ یکی‌ها به سرپرست سابق استقلال/ کرمانشاه متهم می‌کند؛ تلویزیون از کرمان طرفداری کرد +ویدیوی گل بحث برانگیز لیگ

حمله لیگ یکی‌ها به سرپرست سابق استقلال/ کرمانشاه متهم می‌کند؛ تلویزیون از کرمان طرفداری کرد +ویدیوی گل بحث برانگیز لیگ

به گزارش آفتاب نو، جدال تیم بعثت کرمانشاه و مس کرمان که در نهایت با پیروزی میزبان به پایان رسید حواشی زیادی داشت. در همین خصوص با افشین حسنی، مدیرعامل باشگاه بعثت گفت گویی انجام دادیم. افشین حسنی صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: قبل از هر چیز باید بگویم بسیار خوشحال هستیم که به عنوان

به گزارش آفتاب نو، جدال تیم بعثت کرمانشاه و مس کرمان که در نهایت با پیروزی میزبان به پایان رسید حواشی زیادی داشت. در همین خصوص با افشین حسنی، مدیرعامل باشگاه بعثت گفت گویی انجام دادیم.

افشین حسنی صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: قبل از هر چیز باید بگویم بسیار خوشحال هستیم که به عنوان نماینده استان‌های غربی کشور در رقابت‌های لیگ آزادگان حضور داریم. ما الان علاوه بر کرمانشاه، به نوعی نماینده استان‌های ایلام، کردستان و بخشی از آذربایجان غربی هم محسوب می‌شویم که به خاطر همین مسئله و بار سنگین مسئولیت که روی دوش ما قرار دارد، متاسفانه اخیرا  برنامه لیگ یک که به صورت تخصصی رقابت‌های لیگ آزادگان را مورد بررسی قرار می‌دهد، عدالت را در مورد ما رعایت نکرد و یک طرفه به قاضی رفت. متاسفانه بخش‌هایی از این برنامه به صورت کاملا یک طرفه به محکمه رفت و هر آنچه که آقای علی سامره می‌خواست، در این برنامه بیان کرد. از سوی دیگر، آقای محمد فنایی که یکی از مفاخر داوری کشور ما محسوب می‌شود نیزبدون اینکه صحنه سوت داور را که به علامت خطای مهاجم مس کرمان ببیند، نظر داد و عملاً حق فوتبال استان کرمانشاه در برنامه مذکور  ضایع شد. باشگاه بعثت کرمانشاه به دست بخش خصوصی اداره می‌شود و باید صمیمانه از علی نظرمحمدی و اعضای کادر فنی بابت زحماتی که متحمل می‌شوند، تشکر کنم. نکته دیگر اینکه به گواه ناظرین و نمایندگان محترم فدراسیون، در سه بازی قبلی که ما میزبان بودیم هیچ مشکلی در میزبانی و حضور تماشاگران با فرهنگ بعثت نداشتیم. از بازی مقابل نفت و گاز گچساران و صنعت نفت آبادان گرفته تا همین مسابقه اخیر برابر مس کرمان. در بازی مقابل مس کرمان هم تا قبل از دقیقه ۷۸ بازی روال عادی خود را طی می‌کرد و هیچ گونه مشکلی نبود که در یک صحنه قبل از اینکه بازیکن مس کرمان به توپ ضربه بزند داور در سوت خود دمیده بود و فیلم هم موجود است که داور سوت می‌زند، قانون فوتبال می‌گوید وقتی داور در یک صحنه سوت می‌زند یعنی همه چیز طبق نظرداور به پایان رسیده است.

حسنی در بخش پایانی مصاحبه اش گفت: اکنون گلایه من از صدا و سیما این است که وقتی در همین برنامه لیگ یک اذعان کردند داور مسابقه بعثت و آریو، حق تیم ما را نادیده گرفته است، چون معتقدیم داور هم یک انسان بوده و جایزالخطا محسوب می‌شود، کوچک‌ترین اعتراضی نسبت به نحوه قضاوت مسابقه بعثت کرمانشاه برابر آریو اسلامشهر انجام ندادیم. حالا چه می‌شود که با وجود عدم اعتراض بعثت کرمانشاه بابت مسابقه قبلی، یک برنامه تلوزیونی  کاملاً به مس کرمان اختصاص پیدا می‌کند؟ این درست که مس کرمان یک باشگاه متمول دولتی است ولی ماجرای مذکور دو طرف تقابل داشت که یک طرف آن بعثت کرمانشاه و هواداران عزیزش به حساب می‌آیند. هوادارانی که تنها نقطه اتکا ما محسوب می‌شوند. بنابراین انتظار می‌رفت جناب خسروی مجری محترم برنامه مذکور و سایر عوامل فوتبال یک فرصتی هم در اختیار مسئولان بعثت کرمانشاه می‌گذاشتند تا از حق تیم خود و صد البته هوادارانشان دفاع کنند.

متاسفانه علی سامره در مصاحبه بعد از بازی خود از الفاظ عجیب و غیره منتظره و چه بسا کاملا غیر منطقی در مورد هواداران ما استفاده کردند. البته ایشان با وجود اینکه باشگاه مس کرمان از بودجه دولتی استفاده می‌کند تا اینجای کارنتایج بسیار ضعیفی کسب کرده و شاید می‌خواهد افکار عمومی در استان کرمان را به نفع خود تغییر دهد. من این سوال را از علی سامره دارم کمی از ضعف فنی تیم خودتان هم میگفتید ولی شما معتقدید در شش هفته گذشته  فقط داوران باشما مشکل داشتند واین دیدگاه  غیر منطقی است.

اما انصافاً هواداران بعثت کرمانشاه کوچک‌ترین بی‌حرمتی به علی سامره انجام ندادند، هرچند الفاظ رکیک ایشان به داور مسابقه وکوبل داوری درشان وی نبود، به‌هرحال داور مسابقه هم به نظرم کار بسیار درستی انجام داد و شجاعت خود را در این تصمیم نشان داد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn