تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 22:05
9 بازدید
کد خبر : 346646

تسویه حساب بارسلونا با لیونل مسی

تسویه حساب بارسلونا با لیونل مسی

بارسلونا در سال ۲۰۲۵ به پرداخت‌های معوقه به لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا پایان خواهد داد. به گزارش سایت خبری پرسون، با وجود جدایی لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا از بارسلونا و پیوستن به اینترمیامی، باشگاه کاتالانی همچنان به آن‌ها بدهکار است. در طول دوران پاندمی کرونا، مسی، بوسکتس و


بارسلونا در سال ۲۰۲۵ به پرداخت‌های معوقه به لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا پایان خواهد داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، با وجود جدایی لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا از بارسلونا و پیوستن به اینترمیامی، باشگاه کاتالانی همچنان به آن‌ها بدهکار است. در طول دوران پاندمی کرونا، مسی، بوسکتس و آلبا با تعویق دستمزدهای خود موافقت کردند تا به باشگاه در کاهش هزینه‌ها کمک کنند، و پس از خروج آن‌ها از بارسلونا طبق توافقات صورت‌گرفته، باشگاه موظف به پرداخت دستمزدهای معوقه آن‌ها شد.

بر اساس گزارش «موندو دپورتیوو»، این پرداخت‌ها تا پایان فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به‌طور کامل تسویه خواهد شد تا فشار مالی از دوش مدیریت باشگاه برداشته شود.

این مبالغ به‌عنوان هزینه جاری محسوب نمی‌شود، زیرا در حساب‌های باشگاه برای فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ در نظر گرفته شده بود؛ فصلی که زیان بارسلونا به ۴۸۱ میلیون یورو رسید. اگرچه این بدهی مستقیماً توان مالی باشگاه در ماه‌های آینده را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، اما باعث می‌شود که باشگاه همچنان در هزینه‌های نقل و انتقالات تحت فشار باشد.


منبع: فرارو

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn