تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 23:18
10 بازدید
کد خبر : 346715

درخواست عجیب رئیس جمهور؛ لژیونرها را به تیم ملی دعوت نکنید!

درخواست عجیب رئیس جمهور؛ لژیونرها را به تیم ملی دعوت نکنید!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال برزیل در حالی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی فراز و نشیب‌هایی داشته و در ۹ بازی اول خود در این رقابت‌ها آمار ۴ برد، ۴ باخت و یک تساوی را برجای گذاشته که حالا خواسته عجیب رئیس جمهور برزیل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال برزیل در حالی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی فراز و نشیب‌هایی داشته و در ۹ بازی اول خود در این رقابت‌ها آمار ۴ برد، ۴ باخت و یک تساوی را برجای گذاشته که حالا خواسته عجیب رئیس جمهور برزیل هم می‌تواند اردوی این تیم را به لحاظ روانی به هم بریزد.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گزارش داد که رئیس جمهور برزیل یعنی لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا ملقب به لولا، ابراز تمایل کرده است که فقط بازیکنانی که در لیگ‌های برزیل بازی می‌کنند به اردوی تیم ملی این کشور فراخوانده شوند.

لولا نمی‌خواهد بازیکنان برزیلی که در فوتبال اروپا شاغل هستند برای تیم ملی بازی کنند و می‌خواهد این خواسته‌اش را در ملاقاتی که با رئیس فدراسیون فوتبال برزیل خواهد داشت، مطرح کند.

در صورت تحقق خواسته رئیس جمهور برزیل، بازیکنانی همچون وینیسیوس جونیور، رودریگو، رافینیا، ادرسون، دانیلو، مارکینیوش، اندریک و گابریل مارتینلی ممکن است از تیم ملی فوتبال برزیل کنار گذاشته شوند.

شاگردان دوریوال جونیور که در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی و پشت‌سر آرژانتین ۱۹ امتیازی، کلمبیای ۱۶ امتیازی و اروگوئه ۱۵ امتیازی قرار دارند، خود را برای بازی بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) با پرو آماده می‌کنند.

۲۵۳ ۲۵۸

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn