تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 23:24
36 بازدید
کد خبر : 346721

رونمایی دوباره استقلال از آقای گل بازی‌های تدارکاتی!

رونمایی دوباره استقلال از آقای گل بازی‌های تدارکاتی!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، عصر امروز در زمین شماره دو آزادی استقلال و چادرملو اردکان در یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند. مسابقه‌ای که با توافق کادرفنی دو تیم، در ۳ زمان ۳۰ دقیقه‌ای برگزار شد. ۳۰ دقیقه اول و دوم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما آبی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، عصر امروز در زمین شماره دو آزادی استقلال و چادرملو اردکان در یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند. مسابقه‌ای که با توافق کادرفنی دو تیم، در ۳ زمان ۳۰ دقیقه‌ای برگزار شد.

۳۰ دقیقه اول و دوم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما آبی پوشان در یک سوم پایانی بازی موفق شدند ۳ بار دروازه رقیب لیگ برتری‌شان را باز کنند تا این جدال با پیروزی آنها به پایان برسد.

رامین رضاییان و آرمان رمضانی دو گل اول را به ثمر رساندند و آخرین گل بازی هم سهم امیرعلی صادقی بود؛ مهاجمی که در آخرین روزهای نقل و انتقالات به استقلال برگشت. این مهاجم جوان که در فهرست مازاد کادرفنی سابق آبی‌ها قرار داشت، به دلیل اینکه در فهرست زیر ۲۵ ساله‌ها جای می‌گرفت بار دیگر به تیم بازگشت اما هنوز در دیدار رسمی به میدان نرفته است.

نکته اینجاست که صادقی فصل گذشته هم به بازی گرفته نمی‌شد اما در بازی‌های تدارکاتی، آقای گل استقلال بود! اتفاقی که به نظر امسال هم در حال تکرار شدن است؛ مگر اینکه در ادامه فصل تغییری ایجاد شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn