تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 23:53
20 بازدید
کد خبر : 346745

واکنش به اظهارات بیرانوند درخصوص رشوه به پرسپولیس

واکنش به اظهارات بیرانوند درخصوص رشوه به پرسپولیس

مجتبی محرمی به اظهارات بیرانوند درخصوص رشوه به پرسپولیس واکنش نشان داد. به گزارش سایت خبری پرسون، ماجرای مصاحبه جنجالی علیرضا بیرانوند درخصوص رشوه دادن به پرسپولیس با واکنش‌های متفاوتی از سوی طرفداران پرسپولیس همراه شده و حالا یکی از اسطوره‌های محبوب سرخ‌پوشان پایتخت نیز درباره این اظهارات گلر تراکتور گفت‌وگویی انجام داده است. گزیده

مجتبی محرمی به اظهارات بیرانوند درخصوص رشوه به پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، ماجرای مصاحبه جنجالی علیرضا بیرانوند درخصوص رشوه دادن به پرسپولیس با واکنش‌های متفاوتی از سوی طرفداران پرسپولیس همراه شده و حالا یکی از اسطوره‌های محبوب سرخ‌پوشان پایتخت نیز درباره این اظهارات گلر تراکتور گفت‌وگویی انجام داده است.

گزیده صحبت‌های مجتبی محرمی ستاره محبوب سال‌های دور پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید:

{عملکرد پرسپولیس} پرسپولیس تا اینجا نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر گرفته است و اگر دیدار بعدی خود را با برتری پشت سر بگذارند صدرنشین می‌شوند.

{شانس پرسپولیس در لیگ نخبگان} پرسپولیس اگر همیشه مثل بازی با الاهلی عربستان باشد به راحتی به مراحل بالاتر صعود می‌کند.

{ماجرای علیرضا بیرانوند} نه تنها من بلکه همه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس از این موضوع خسته شده‌اند.

{دادن رشوه ۵ میلیارد تومانی به مدیران پرسپولیس} باشگاه پرسپولیس که به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد که ایشان اگر هر مدرکی دارد افشاگری کند و بگوید به کدام مدیر پول داده است؟ رک و راست اسم ببرد، اینکه من مصاحبه یا فیلم منتشر می‌کنم که ۵ میلیارد تومان دادم که نشد حرف. اسم ببر، فیلم را منتشر کن، در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چندین نفر حضور دارند شما به کدام شخص رشوه دادی؟ این داستان بو دار است، او که باید اول و آخر اسم ببرد، این حرف فرار رو به جلو از سوی بیرانوند است و به نظر می‌رسد به دنبال این است که اختلاف بیندازد و حاشیه درست کند.

{آبشن‌های قرارداد} خنده‌دار است، دروازه‌بان بند قرارداد می‌گذارد اگر کلین شیت کنم فلان قدر باید هر بازی بگیرم، هافبک می‌گوید اگر پاس گل بدهم فلان قدر بدهید و برای مهاجم نیز آبشن گل زدن می‌گذارند، جمع کنید این کارها را، گلر وظیفه‌اش این است که گل نخورد، مگه قرارداد می‌بندد که گل بخورد که بابان کلیت شیت پول بگیرد، هافبک اگر پاس گل ندهد یا مهاجم اگر گل نزند چه کاری باید انجام دهد؟ مجید نامجو مطلق یکی از بهترین و تکنیکی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است، بازیکنی که عالی بود، نامجو مطلق با پرسپولیس تمام کرد و یک موتور گرفت، علی پروین وقتی فهمید گفت برو، من اگر بخواهم موتور بدهم باید به ناصر محمدخانی چند موتور بدهم، به درخشان، پیوس، محرمی و بقیه چی؟ الان فوتبال خراب شده است.

{قرارداد با پرسپولیس} برای قرارداد به منزل علی پروین رفتم نادر محمدخانی حضور داشت، علی پروین به او گفت قرارداد امضا کن، نادر گفت باشگاه پیام ۳۰۰ هزار تومان پیشنهاد داده است! علی پروین گفت ما از این پول‌ها نداریم و شما می‌توانید به پیام بروید. علی آقا رو کرد به من و گفت تو چی مجتبی!؟ گفتم هرچه شما بگویید، من عاشق پرسپولیس هستم و دنبال پول نیستم. وقتی رفتم سر تمرین پرسپولیس با بازیکنان بزرگی روبرو شدم که اسم آنها را تریلی هم نمی‌کشید. هر کدام از آنها برای من الگویی بودند که آرزویم بود کنار آنها بازی کنم.

{تقابل با بهترین مهاجم تاریخ ایران} ناصر محمدخانی، او در تاریخ فوتبال ایران بی نظیر بود، من در شاهین بودم و با پرسپولیس بازی داشتیم، او خیلی مرا اذیت می‌کرد، در یک صحنه آمد مرا دریبل کند طوری از پشت وی را زدم که نتوانست از زمین بلند شود، رفتم بالای سرش و گفتم دیگر نبینم بخواهی مرا دریبل کنی.


منبع: خبر ورزشی

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn