تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 7:16
16 بازدید
کد خبر : 347026

سرنوشت مرد گمشده در ترکیه بر ملا می‌شود 

سرنوشت مرد گمشده در ترکیه بر ملا می‌شود 

بازدید:۳ صد آنلاین | بازپرس جنایی به مأموران اینترپل دستور داد درباره سرنوشت مرد گمشده‌ای که خانواده‌اش ادعا می‌کنند وی در کشور ترکیه ناپدید شده‌است، تحقیق کنند.  به گزارش صد آنلاین، اواخر هفته گذشته زن میانسالی به اداره پلیس تهران رفت و از گم شدن ناگهانی شوهرش شکایت کرد.        زن میانسال در توضیح ماجرا

سرنوشت مرد گمشده در ترکیه بر ملا می‌شود 

بازدید:۳

صد آنلاین | بازپرس جنایی به مأموران اینترپل دستور داد درباره سرنوشت مرد گمشده‌ای که خانواده‌اش ادعا می‌کنند وی در کشور ترکیه ناپدید شده‌است، تحقیق کنند. 

به گزارش صد آنلاین، اواخر هفته گذشته زن میانسالی به اداره پلیس تهران رفت و از گم شدن ناگهانی شوهرش شکایت کرد. 

 

 

 

زن میانسال در توضیح ماجرا گفت: «شوهرم کامران تا ۱۰ سال قبل در بازار تهران کار می‌کرد. او در کار پوشاک و پارچه فعالیت می‌کرد و مغازه‌ای هم در بازار داشت. کار و کاسبی‌اش خوب بود و ما هم راضی بودیم، اما ۱۰ سال قبل تصمیم گرفت برای کار به ترکیه برود. او دوست داشت به صورت خانوادگی به کشور ترکیه یا یکی از کشور‌های اروپایی مهاجرت کنیم. کامران می‌گفت خارج از کشور درآمدش بیشتر از ایران است و خیلی زود در کارش پیشرفت می‌کند و زودتر به آرزوهایش می‌رسد. من خیلی راضی نبودم، اما وقتی او اصرار کرد، قبول کردم و ۹ سال، قبل کامران برای کار به صورت قانونی به ترکیه رفت. در کشور ترکیه همان شغل قبلی‌اش را ادامه داد و در کار پوشاک و پارچه بود و حتی برای دوستانش در همین صنف پارچه و لباس از ترکیه می‌فرستاد.

 

 

 

 

 

او همیشه با من و فرزندانم به صورت تلفنی در ارتباط بود و هزینه زندگی ما را هم می‌فرستاد و از کار و بارش هم تعریف می‌کرد و قرار بود ما را هم به زودی به ترکیه ببرد. مدتی قبل به ما خبر داد به زودی به ایران بر می‌گردد و ما را هم همراه خودش به ترکیه می‌برد و در آنجا ساکن می‌شویم. چند روز بعد ناگهان ارتباطش با ما قطع شد و از آنجایی که در این مدت ۹ سال پیش آمده‌بود مدتی ارتباطش با ما قطع شود، خیلی نگران نشدیم و احتمال دادیم محل کارش را تغییر داده یا مشکلی برای او پیش آمده‌است. تصور می‌کردم به زودی با ما تماس می‌گیرد، اما چشم‌انتظاری ما پایان نیافت و او دیگر با من تماسی نگرفت. پس از این، از طریق دوستان و بستگانش خیلی تلاش کردیم ردی از همسرم پیدا کنیم، اما تلاش‌های ما نتیجه‌ای نداد.

 

 

 

 

الان احتمال می‌دهم او در راه بازگشت به ایران برایش اتفاقی رخ داده‌است و در‌خواست کمک داریم شوهرم را پیدا کنید و من و فرزندم را از نگرانی نجات دهید.» با شکایت زن میانسال پرونده به دستور قاضی حمیدرضا کیاستی، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. بررسی‌های مأموران نشان داد کامران ۹ سال قبل به صورت قانونی از ایران به ترکیه می‌رود و در این مدت هم در ترکیه مشغول به کار بوده‌است. از سوی دیگر مأموران پس از استعلام از مرکز پلیس دریافتند ورود کامران به ایران ثبت نشده‌است، بنابراین این فرضیه برای مأموران قوت گرفت به احتمال زیاد مرد میانسال در کشور ترکیه گم شده‌است. 
با به دست آمدن این اطلاعات، بازپرس جنایی به پلیس اینترپل دستور داد با هماهنگی پلیس ترکیه، تحقیقات خود را درباره سرنوشت مرد گمشده آغاز کنند. 
تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

 

ایرنا

 

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn