تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 8:10
81 بازدید
کد خبر : 347061

نیاز جدی پرسپولیس/ جانشینان گندوز اماده نیستند؟

نیاز جدی پرسپولیس/ جانشینان گندوز اماده نیستند؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : پرسپولیس در تابستان امسال چالش بزرگی را با جدایی علیرضا بیرانوند در پست دروازه‌‌بانی تجربه کرد و برای پیدا کردن شماره یک جدید به مارکت خارجی رفت و در نهایت آلکسیس گندوز الجزایری به پرسپولیس پیوست. گندوز نمایش بدی در پرسپولیس نداشت و توانست در ۸ دیداری که در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

نیاز جدی پرسپولیس به آمادگی جانشینان گندوز

پرسپولیس در تابستان امسال چالش بزرگی را با جدایی علیرضا بیرانوند در پست دروازه‌‌بانی تجربه کرد و برای پیدا کردن شماره یک جدید به مارکت خارجی رفت و در نهایت آلکسیس گندوز الجزایری به پرسپولیس پیوست.

گندوز نمایش بدی در پرسپولیس نداشت و توانست در ۸ دیداری که در لیگ ایران و آسیا به میدان رفت نمایش قابل قبولی از خود به جای بگذارد و با ۴ کلین شیت در لیگ برتر و مهار پنالتی ریاض محرز در لیگ نخبگان، به تیم ملی کشورش هم دعوت شد.

با این حال پرسپولیس نیاز دارد که فاصله گندوز تا جانشینانش را کم کند. سال گذشته پرسپولیس به امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی، دو گلر جوان آکادمی خود اعتماد کرد و در یکی از حساس ترین مقاطع فصل با مصدومیت علیرضا بیرانوند، امیررضا رفیعی فیکس بازی کرد و شرایط خوبی را رقم زد‌.

در این فصل هم پرسپولیس همان رویه را پیش گرفت و با جذب گندوز دیگر اقدامی برای به خدمت گرفتن گلر بزرگسال نداشت تا همچنان رفیعی و اسدی جوان گلرهای ذخیره پرسپولیس باشند و این تیم باید برای محرومیت یا مصدومیت احتمالی گندوز این گلرها را آماده نگه دارد تا پرسپولیس دچار شوک نشود.

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn