تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 8:18
9 بازدید
کد خبر : 347067

به همه مردم ثابت شد چه کسی من را اخراج کرد!

به همه مردم ثابت شد چه کسی من را اخراج کرد!

تیم ملی فوتبال کشورمان هشتم فروردین سال ۱۳۸۸ در ورزشگاه آزادی مغلوب عربستان شد و فردای همان روز خبر آمد که علی دایی از سمت سرمربی‌گری تیم برکنار شده است. اگرچه علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال مدعی شد این تصمیم پس از برگزاری جلسه هیئت رییسه اتخاذ شد ولی دایی قاطعانه این مسئله را

تیم ملی فوتبال کشورمان هشتم فروردین سال ۱۳۸۸ در ورزشگاه آزادی مغلوب عربستان شد و فردای همان روز خبر آمد که علی دایی از سمت سرمربی‌گری تیم برکنار شده است.

اگرچه علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال مدعی شد این تصمیم پس از برگزاری جلسه هیئت رییسه اتخاذ شد ولی دایی قاطعانه این مسئله را رد کرد و تاکید داشت فدراسیون فوتبال نه در آمدن او به تیم ملی نقش داشت و نه در اخراجش بلکه همه این موارد از جایی غیر از فدراسیون دیکته شده بود.

در چنین شرایطی محمد علی‌آبادی رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی پس از این‌که دولت محمود احمدی‌نژاد به پایان رسید و حسن روحانی سر کار آمد، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد علی دایی با نظر محمود احمدی‌نژاد برکنار شد. دایی در واکنش به این حرف طی مصاحبه‌ای که ۲۲ مهر سال ۹۲ در آفتاب نو منتشر شد، گفت: خوشحالم که مردم متوجه شدند چه کسی واقعیت‌ها را به آن‌ها می گفت. حالا معلوم شد حرف‌های من درست بود. همان زمان هم گفتم محمود احمدی‌نژاد من را برکنار کرد و قضیه ارتباطی به فدراسیون فوتبال نداشت. حالا پس از گذشت بالغ بر ۴ سال مشخص شد که حرف‌هایم صحت داشته است البته شاید واقعا حکمتی در این موضوع بود که من از تیم ملی بروم و چند ماه پس از آن به عنوان سرمربی پرسپولیس به فوتبال برگردم.

دایی در مورد انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم ملی در زمستان سال ۸۶ نیز تصریح کرد: من سرمربی سایپا بودم که آقای کفاشیان چند بار تماس گرفت اما نتوانستم با او صحبت کنم. مدیرعامل باشگاه سایپا گفت کفاشیان با شما کار دارد. وقتی تماس گرفتم، آقای کفاشیان گفت مهندس علی‌آبادی می‌خواهد با تو جلسه بگذارد. ما در دفتر آقای آذری رئیس مجموعه ورزشی آزادی جلسه گذاشتیم و همان‌جا توافقات صورت گرفت تا سرمربی تیم ملی بشوم.

آفتاب نو‌گردی| علی دایی: به همه مردم ثابت شد چه کسی من را اخراج کرد!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn