تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 9:09
16 بازدید
کد خبر : 347108

اعتراف روزنامه قطری در مورد حرکت اجباری تیم ملی ایران!

اعتراف روزنامه قطری در مورد حرکت اجباری تیم ملی ایران!

به گزارش آفتاب نو به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران با توجه به حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا شهر دبی در امارات را به عنوان محل میزبانی‌اش از قطر در دیدار دور چهارم گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا انتخاب کرد. دیداری که ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه سه‌شنبه هفته جاری

به گزارش آفتاب نو به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران با توجه به حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا شهر دبی در امارات را به عنوان محل میزبانی‌اش از قطر در دیدار دور چهارم گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا انتخاب کرد. دیداری که ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه سه‌شنبه هفته جاری – ۲۴ مهر برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش روزنامه العرب قطر؛ انتخاب دبی به عنوان محل میزبانی تیم ملی فوتبال ایران از قطر نشانه هوشمندی این کشور بود، زیرا ایرانیان زیادی در این شهر زندگی می‌کنند و بدون تردید برای حمایت از این تیم به ورزشگاه خواهند آمد. برای ایران این بازی با وجود برگزاری‌اش در دبی شاید همانند یک بازی خانگی باشد و هواداران ایرانی هم با توجه به شرایط به وجود آمده حمایت قدرتمندانه‌ای از این تیم خواهند داشت.

روزنامه العرب در پایان از فدراسیون فوتبال قطر درخواست کرده تا مقدمات حضور تماشاگران این کشور در دبی برای تماشای بازی با ایران فراهم کند تا با حمایت آنها بتواند دست‌پر از این بازی بیرون بیاید.

بیشتر بخوانید: پیام رامین رضاییان از تهران به قلعه نویی

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn