تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 9:19
9 بازدید
کد خبر : 347112

مدافع لیورپول بازنشسته شد | اخبار ورزشی

مدافع لیورپول بازنشسته شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جوئل ماتیپ مدافع فصل گذشته تیم فوتبال لیورپول که در دوران هدایت این تیم توسط یورگن کلوپ یکی از مهره‌های کلیدی تیم قرمزپوش بندرمرسی‌ساید انگلیس بود، بازنشستگی خود را اعلام کرد. ماتیپ ۳۳ ساله در انتهای فصل گذشته به ۸ سال حضورش در آنفیلد پایان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جوئل ماتیپ مدافع فصل گذشته تیم فوتبال لیورپول که در دوران هدایت این تیم توسط یورگن کلوپ یکی از مهره‌های کلیدی تیم قرمزپوش بندرمرسی‌ساید انگلیس بود، بازنشستگی خود را اعلام کرد.

ماتیپ ۳۳ ساله در انتهای فصل گذشته به ۸ سال حضورش در آنفیلد پایان داد و بازیکن آزاد شد. او در این ۸ سال ۲۰۱ بازی برای لیورپولی‌ها انجام داد و با آنها افتخاراتی همچون قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

ماتیپ که سال ۲۰۱۶ از تیم شالکه آلمان به لیورپول پیوست، امیدوار بود که تیمی جدید پیدا کند، اما هیچ تیمی که شرایط مد نظر او را داشته باشد، پیشنهاد نداد و به این ترتیب بازیکن کامرونی هم ترجیح داد که به دوران بازیگری‌اش خاتمه دهد. او در رده ملی نیز ۲۷ بازی برای کامرون انجام داد و تنها گلش برای این تیم هم در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در مرحله گروهی بود که کامرونی‌ها با نتیجه ۴ بر یک مغلوب میزبان شدند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn