تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 10:29
13 بازدید
کد خبر : 347170

واکنش قاسمپور به اظهارات جنجالی بیرانوند/ قدرت قاطعی هم نیست که جلوی آن را بگیرد

واکنش قاسمپور به اظهارات جنجالی بیرانوند/ قدرت قاطعی هم نیست که جلوی آن را بگیرد

ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال ایران درباره تساوی بدون گل ایران برابر ازبکستان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: بازی جالبی نبود، هر دو تیم به دنبال انجام یک بازی تدافعی بودند که ابتدا گلی را دریافت نکنند و از اشتباهات تیم حریف استفاده کنند. زمانی که تیم ملی ۱۰ نفر شد بهتر بازی کرد

ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال ایران درباره تساوی بدون گل ایران برابر ازبکستان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: بازی جالبی نبود، هر دو تیم به دنبال انجام یک بازی تدافعی بودند که ابتدا گلی را دریافت نکنند و از اشتباهات تیم حریف استفاده کنند. زمانی که تیم ملی ۱۰ نفر شد بهتر بازی کرد و بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت، به طور کلی بازی کم خطری بود. تاکتیک خاصی برای رسیدن به گل نداشتیم، به نظرم دلیل آن شناخته شدن بازیکنان ما است و اینکه چند سالی است کنار هم بازی می‌کنند و این کار را سخت می‌کند چرا که به راحتی آنالیز می‌شوند. بیشتر از توپ‌های بلند استفاده می‌کردیم تا طارمی و آزمون بهره ببرند که آنها را مهار کرده بودند، بعد از آمدن قایدی و قلی‌زاده شرایط به نفع ما شد چون این دو بازیکنان تکنیکی و سرعتی هستند و تیم‌ها هم شناخت زیادی از آنها ندارند.

بازیکن و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره لیست تیم ملی بیان کرد: هر لیستی که اعلام شود مخالفانی دارد، تعدادی از بازیکنان می‌توانستند در لیست حضور داشته باشند. من معتقد هستم که تحت هر شرایطی به جام جهانی صعود خواهیم کرد، باید به فکر بازی‌های تیم در جام جهانی باشیم نه اینکه صرفا به جام جهانی صعود کنیم. در هر صورت انتخاب با سرمربی است و جوابگوی شرایط هم خود او خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اظهارات علیرضا بیرانوند درباره پرداخت رشوه به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوعات تازگی ندارد. در کل فوتبال ما این مسائل وجود دارد. البته که خیلی جاهای دیگر هم است. قدرت قاطعی هم نیست که جلوی آن را بگیرد. اتفاقات زیادی افتاده از جمله مساله کرمان و ویلموتس که چیزی تغییر نکرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn