تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 12:20
11 بازدید
کد خبر : 347284

چشم انداز «۱۴۱۴» و تیمی که ۱۳ ماه است سرمربی ندارد/تکرار سناریوی همیشگی تیم امید با نسخه فدراسیون فوتبال و مجید جلالی!

چشم انداز «۱۴۱۴» و تیمی که ۱۳ ماه است سرمربی ندارد/تکرار سناریوی همیشگی تیم امید با نسخه فدراسیون فوتبال و مجید جلالی!

با شرایط فعلی به نظر می رسد شرایط تیم امید مثل تمامی دوره های گذشته خواهد بود و زمان همچنان در حال از دست رفتن است. به گزارش خبرگزاری آنا، در شهریور ماه سال گذشته بود که تیم ملی فوتبال امید از مسابقات انتخابی المپیک مثل ۵۰ سال گشذته حذف شد و باز هم کادر

چشم انداز «۱۴۱۴» و تیمی که ۱۳ ماه است سرمربی ندارد تکرار سناریوی همیشگی تیم امید با نسخه فدراسیون فوتبال و مجید جلالی!

با شرایط فعلی به نظر می رسد شرایط تیم امید مثل تمامی دوره های گذشته خواهد بود و زمان همچنان در حال از دست رفتن است.

به گزارش خبرگزاری آنا، در شهریور ماه سال گذشته بود که تیم ملی فوتبال امید از مسابقات انتخابی المپیک مثل ۵۰ سال گشذته حذف شد و باز هم کادر فنی تیم امید شامل رضا عنایتی و همکارانش تیم را به فدراسیون فوتبال تحویل دادند.

یکی دو ماه بعد از حذف این تیم مجید جلالی به عنوان مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال انتخاب شد تا بنا بر ادعای فدراسیون تمامی مسائل تیم های پایه و  و برنامه‌ریزی برای کلیه رده‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بر عهده وی باشد اما حالا با گذشته ۱۳ ماه از انتخاب وی هنوز سرمربی تیم امید ایران انتخاب نشده است!

جلالی که خودش یک فرد فنی محسوب می شود در برنامه های خود به افق سال ۱۴۱۴ اشاره کرده بود و مدعی شد باور داریم چنین برنامه‌ای زمینه تاریخ سازی در کشور را دارد اما حالا وی در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال امید منفعل باقی مانده و فدراسیون فوتبال هم به جای ورود به این مساله که زمان در حال از دست رفتن است، نظاره گر است تا جلالی بالاخره برای گرفتن یک تصمیم اراده کند!

در این بین کمیته ملی المپیک و مناف هاشمی سخنگوی آن طی ماه های اخیر بارها به صراحت اعلام کردند که مثل تمامی دوره ها انتخاب سرمربی و تمامی موارد فنی مربوط به تیم المپیک ایران بر عده فدراسیون فوتبال است اما مشخص نیست که چرا سرمربی تیم فوتبال امید با گذشت ۱۳ ماه از پایان مسابقات انتخابی دوره گذشته، انتخاب نشده است.

چشم انداز «۱۴۱۴» و تیمی که ۱۳ ماه است سرمربی ندارد/تکرار سناریوی همیشگی تیم امید با نسخه فدراسیون فوتبال و مجید جلالی!

جلالی در جدیدترین اظهار نظر خود درباره انتخاب سرمربی تیم امید گفته:حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان بوده و حالا به تیم جوانان رسیده است. تیم او تاکنون موفق بوده و همین تیم به رده امید می‌رسد. بنابراین چنین پروژه‌ای می‌تواند بهتر باشد. البته گزینه‌های دیگری هم برای سرمربیگری تیم امید داریم که در نشست کمیته فنی به بحث گذاشته می‌شود.

با این اظهار نظر مشخص شده جلالی همچنان برای انتخاب سرمربی تیم امید وقت می خواهد و بعید است وی حالا حالاها به کسی تائیده بدهد آن هم در حالی که می شد در این یک سال برنامه های خوبی را برای این تیم در نظر گرفت و سرمربی جدید به جای وقت گذاشن برای آنشایی با مهره هایش تا امروز تیم خود را به خوبی شناخته بود. شاید هم جلالی تصمیم دارد مربی مورد نظرش زیر نظر وی کار کرده و برنامه های مد نظر او را پیاده کند. در این ۱۳ ماه از دست رفته می شد برنامه های مدونی برای تیم امید در نظر گرفت و یکبار هم که شده درست برنامه ریزی کرد. به طور مثال قلعه نویی نیز اعلام کرد که اگر سرمربی امیدها مشخص شود برنامه ریزی ها به شکلی خواهد بود که تیم ملی امید نیز در تاریخ های فیفا دی مثل تیم ملی بزرگسالان می تواند اردوهای خود را تشکیل بدهد. با این شرایط آیا بهتر نبود فدراسیون فوتبال و جلالی نسخه ای دیگر را به جای نسخه فعلی برای تیم المپیک می پیچیدند؟

تیم ملی فوتبال امید دو برنامه مهم را در آینده در پیش دارد، مسابقات آسیایی ناگویای ژاپن در سال ۲۰۲۶  و مسابقات المپیک ۲۰۲۸ که برای تورنمنت اول از نیمه دوم سال ۲۰۲۶ مسابقات انتخابی آغاز می شود. برای مسابقات انتخابی المپیک نیز که در سال ۲۰۲۸ آغاز می شود تیم ملی المپیک باید از نیمه اول سال ۲۰۲۷ در این مسابقات شرکت کند. طبعا همانطور که این ۱۳ ماه به سرعت برق و باد گذشته این زمان هم به سرعت خواهد گذشت و باید به افکار عمومی حق داد که به دلیل تکرار اتفاقات دوره های قبلی به تیم امید و انتخاب سرمربی آن در موعد مقرر ناامید بود.

بیشتر بخوانید:

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn