تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 13:21
22 بازدید
کد خبر : 347352

ببینید | تحلیل والیبال روی تور

ببینید | تحلیل والیبال روی تور

تعداد بازدید : ۰ برنامه روی تور به تهیه کنندگی مسعود صحبتی جمعه ها حوالی ساعت ۱۳ الی ۱۵ هر هفته از شبکه ورزش سیما به صورت زنده به روی آنتن می رود. در هر برنامه خلاصه بازی های برگزار شده هفته به همراه حواشی پخش خواهد شد  و با حضور کارشناسان والیبال در استودیو

تعداد بازدید : ۰

برنامه روی تور به تهیه کنندگی مسعود صحبتی جمعه ها حوالی ساعت ۱۳ الی ۱۵ هر هفته از شبکه ورزش سیما به صورت زنده به روی آنتن می رود.

در هر برنامه خلاصه بازی های برگزار شده هفته به همراه حواشی پخش خواهد شد  و با حضور کارشناسان والیبال در استودیو با مجری برنامه ، پژمان نجات پور به تحلیل این رقابتها خواهند پرداخت همچنین  سعی خواهد شد با توجه به سوژه های روز، پرونده ای هر هفته با حضور میهمانان ویژه در برنامه و همچنین ارتباطات تلفنی و تصویری  به همراه آقای کیومرث کرده گزارشگر و کارشناس والیبال در برنامه پرداخته شود.

بخش مهم دیگر برنامه هم اختصاص داره به لیگ های معتبر خارجی و لژیونرهای ایرانی که در باشگاه های خارج از کشور حضور دارند که این بخش   بر عهده طه عالی مجری بخش تحریریه برنامه خواهد بود که نتایج و جداول این لیگ ها و عملکرد لژیونرها را به طرفداران رشته والیبال  به نمایش خواهد گذاشت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn