تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 13:40
6 بازدید
کد خبر : 347368

وضعیت رفت وآمد داوران برای قضاوت درلیگ های فوتسال چگونه است؟

وضعیت رفت وآمد داوران برای قضاوت درلیگ های فوتسال چگونه است؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دو داور جوان فوتسال کشورمان به نام‌های منصور طلائیان و جلال خالقی زندی که در مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشورمان در بندرعباس قضاوت می‌کردند، در راه بازگشت با خودروی شخصی تصادف شدیدی داشتند. با وجود شدت خسارت وارده بر خودرو، هر دو داور حال

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دو داور جوان فوتسال کشورمان به نام‌های منصور طلائیان و جلال خالقی زندی که در مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشورمان در بندرعباس قضاوت می‌کردند، در راه بازگشت با خودروی شخصی تصادف شدیدی داشتند.

با وجود شدت خسارت وارده بر خودرو، هر دو داور حال مساعدی دارند و آسیب جدی ندیدند. با این حال، اتفاق فوق چنین مسئله‌ای را در اذهان ایجاد کرد که داوران برای سفر به شهر میزبان هر مسابقه مجبور هستند با وسیله نقلیه شخصی خود رانندگی کنند و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال، این کار را از سر خود باز کرده است.

احسان کامیانی دبیر سازمان لیگ فوتسال در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت رفت‌وآمد داوران فوتسال ایران اظهار داشت: سازمان لیگ علاوه بر دستمزد قضاوت هر مسابقه، مبلغی برای رفت‌وآمد داوران در نظر می‌گیرد که به‌صورت کیلومتری محاسبه می‌شود و بر اساس مسافت سفر، عدد متفاوتی برای آنها در نظر می‌گیریم.

وی با اشاره به پیگیری وضعیت طلائیان و خالقی توسط سازمان لیگ تصریح کرد: هزینه‌ای بابت انتقال داور از منزل به محلی که از آنجا به شهر مقصد سفر می‌کند (فرودگاه یا ترمینال)، به داوران پرداخت شده و ارقام فوق به همراه دستمزد، در پایان هر سه ماه به حساب داوران واریز می‌شود. در جلسه بعدی هیئت رئیسه سازمان لیگ تلاش می‌کنیم کمکی برای دو داور فوق در نظر بگیریم.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn