تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 14:08
21 بازدید
کد خبر : 347397

جریان ۱۴ مارس؛ مهره‌های بازی صهیونیسم در بیروت

جریان ۱۴ مارس؛ مهره‌های بازی صهیونیسم در بیروت

حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های حامی مقاومت در طول هفته‌های اخیر با موشک‌باران حیفا و پیروزی‌های مکرری که در جنوب لبنان کسب کردند، جایی برای تنفس مسموم دوباره جریان ۱۴ مارس باقی نگذاشته‌اند. به گزارش خبرگزاری آنا، پیاده‌نظام سیاسی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس در لبنان، کماکان در جست‌وجوی هدفی شوم و البته غیرممکن تحت

حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های حامی مقاومت در طول هفته‌های اخیر با موشک‌باران حیفا و پیروزی‌های مکرری که در جنوب لبنان کسب کردند، جایی برای تنفس مسموم دوباره جریان ۱۴ مارس باقی نگذاشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری آنا، پیاده‌نظام سیاسی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس در لبنان، کماکان در جست‌وجوی هدفی شوم و البته غیرممکن تحت عنوان خلع سلاح مقاومت است. این هدف سال‌هاست تبدیل به دستورکار مهره‌های واشنگتن و تل‌آویو در بیروت شده است.

در جریان تحولات اخیر لبنان، بار دیگر شاهد عرض‌اندام آشکار این مهره‌های بازی غرب و رژیم اشغالگر قدس در سرزمین سرو‌ها (لبنان) هستیم.

به‌عنوان‌مثال، نام «فؤاد سنیوره» نخست‌وزیر اسبق لبنان برای کسانی که تحولات این کشور را در دهه اول قرن بیست و یکم را دنبال می‌کردند، بسیار آشناست!

او سیاستمداری است که رسماً و علناً تبدیل به مهره بازی صهیونیست‌ها و آمریکا در مواجهه با حزب‌الله و گروه‌های مقاومت در لبنان شد تا بلکه بتواند نقشه شوم خلع سلاح حزب‌الله و ایجاد جنگ داخلی به ضرر مقاومت لبنان را در بیروت مدیریت کند.

سنیوره به همراهی افرادی مانند «سمیر جعجع» و «سعد‌الدین حریری» تلاش کرد مهار همه‌جانبه حزب‌الله را در دستورکار قرار دهد؛ اما درنهایت به بازنده این بازی وقیحانه تبدیل شد. اما پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ میلادی و تدابیر مؤثر و قاطعانه‌ای که دبی کل فقید حزب‌الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله و همراهان ایشان به کار گرفتند، مانع از تحقق اهداف شوم آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و جریان ۱۴ مارس در بیروت شد.

بدون شک این روند کماکان ادامه پیدا خواهد کرد. حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های حامی مقاومت در طول هفته‌های اخیر با موشک‌باران حیفا و پیروزی‌های مکرری که در مصاف با صهیونیست‌ها در جنوب لبنان کسب کردند، جایی برای تنفس مسموم دوباره جریان ۱۴ مارس باقی نگذاشته‌اند.

بازگشت فؤاد سنیوره به رِأس اخبار شبکه‌های رسانه‌ای معاند مقاومت در لبنان و منطقه، حکایت از بازتعریف یک بازی شکست‌خورده و البته محکوم به شکست دوباره در بیروت دارد. فؤاد سنیوره و سمیر جعجع هرگز نخواسته‌اند چشمان خود را روی واقعیات بیروت و منطقه باز کنند، زیرا اساساً کارویژه خود را در تحقق اهداف مشترک آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در لبنان تعریف کرده‌اند.

 سرنوشت مهره‌های تل‌آویو و واشنگتن در لبنان، قطعاً تفاوتی با سرنوشت افرادی مانند نتانیاهو، گالانت و بایدن نخواهد داشت. این مهره‌ها نیز به‌مانند مصادر هدایتگر اصلی خود محکوم به شکست و فنا خواهند بود. 

در طول سال‌های گذشته و اخیر، اعضای جریان ۱۴ مارس از هیچ‌گونه تلاشی جهت انزوا و خلع سلاح حزب‌الله دریغ نکردند، اما درنهایت شکست سختی را از جریان‌های حامی مقاومت در بیروت پذیرفتند. این شکست، در زمان حال و آینده نیز تحقق مطلق یافته و برای همیشه جریان ۱۴ مارس را به نماد شکست و تباهی در سرزمین سرو‌ها مبدل خواهد ساخت.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn